ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

Untitled (2)

 

 

 

تاثیر ادراک از محیط بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان
دوره 3، شماره 28، شهریور 99، صفحات 60 - 50
نویسندگان : محمد رضا پراز* 1 ، صابر شفیعی 2 ، علیرضا فتح الهی 3

1 آموزگار ابتدایی استان ایلام

2 آموزگار ابتدایی استان ایلام

3 آموزگار ابتدایی استان ایلام

چکیده :
مقاله حاضر از نوع مروری – کتابخانه ای است که با توجه به نظرات اندیشمندان این حوزه گردآوری و نگاشته شده است. هدف از به تحریر در آوردن این مقاله تاثیر ادراک از محیط بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان و افزایش افق دید مربیان عرصه تعلیم و تربیت است. نتایج این مقاله نشان می دهد که موفقیت تحصیلی دانش آموزان تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که یکی از این عوامل محیط مدرسه می باشد. جو مدرسه به عنوان برنامه ای است که نوشته نمی شود و توسط همه ادراک می شود که به گفته ی پونز تحت عنوان برنامه درسی پنهان از آن یاد می شود.
کلمات کلیدی :
محیط مدرسه، جو مدرسه، موفقیت تحصیلی
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !