ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

Untitled (2)

 

 

 

اهمیت کاربرد روش پروژه محور
دوره 7، شماره 75، مرداد 1403، صفحات 105 - 118
نویسندگان : نگین حسن پور* 1 ، حسین نعمتی 2

1 فارغ التحصیل کارشناسی رشته آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان مطهری خوی

2 فارغ التحصیل کارشناسی رشته آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی ارومیه

چکیده :
روش پروژه محور (تحقیق محور) به عنوان یک روش آموزشی فعال و مشارکتی، در دسترسی به معرفی حل مسائل و پروژه‌های مشترک باعث ایجاد تعامل و همکاری بین دانشجویان می‌شود. این روش نه تنها به دانشجوان کمک می‌کند تا مطالب درسی را به صورت کاربردی تری یاد بگیرند، بلکه می‌تواند مهارت‌های عملی و کاربردی آن‌ها را تقویت کند. افزایش توانایی دانشجویان در حل مسائل و واکاوی مسائل از زوایای مختلف، با استفاده از روش پروژه محور، آنان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند و به آن‌ها اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد. همچنین، این روش می‌تواند توانمندی‌های ابتکاری و نوآورانه دانشجویان را تقویت نماید و آنها را برای مسائل بزرگتر و پیچیده‌تری آماده کند. به طور کلی، استفاده از روش پروژه محور در آموزش، با ایجاد فرصت‌های جدید برای یادگیری فعال و تشویق دانشجویان به تفکر و عمل خلاقانه، بهبود قابل ملاحظه‌ای در عملکرد و عملکرد آموزشی آنها دارد.
کلمات کلیدی :
شیوه های تدریس، روش تحقیق محور، تفکر خلاق، آموزش و یادگیری
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !