-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره89
-
تعداد مقالات2,938
-
تعداد نویسندگان5,180
-
مقالات پذیرش شده999
-
مقالات رد شده1,939
-
درصد پذیرش34%
-
درصد عدم پذیرش66%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده53
-
تعداد داوران82
-
تعداد مشاهده مقالات1,724,195
تحلیل نقش کیفیت محصول، سطح خدمات و رضایت مشتری در پیشبینی وفاداری مشتریان: مطالعه تأثیر عملکرد تأمینکننده
دوره 8، شماره 88، شهریور 1404، صفحات 40 - 50
1- دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، تهران، ایران
چکیده :
امروز، سازمان ها باید به نیازها و خواسته های مشتریان خود توجه کنند که بتوانند به موفقیت دست یابند. راهی که به سازمان زمینه متمایزکردن خود از رقبا را فراهم می سازد و مزیت رقابتی پایدار که منجر به رضایتمندی مشتریان گردد، فراهم می کند ارائه کیفیت خدمات برتر است. از این رو هدف این تحقیق بررسی تاثیر کیفیت محصول، کیفیت خدمات و رضایت مشتری بر وفاداری در بین مشتریان شرکت تولید کننده سموم سمیران بوده است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و شیوه گردآوری اطلاعات، تحقیقی توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری مشتریان شرکت تولید کننده سموم سمیران که حجم نمونه 224 نفری از طریق فرمول کوکران جامعه نا محدود از بین آنها انتخاب و با پرسشنامه استنادار ( اقتباس از مقاله بیس) که روایی و پایایی آن تائید شده مورد سنجش قرارگرفته است. بهمنظور تجزیهوتحلیل دادهها جمعیت شناختی و استخراج شاخصهای مرکزی از آمار توصیفی و نرمافزار24 SPSS و برای تجزیهوتحلیل آمار استنباطی از مدل معادلات ساختاری و از نرمافزار PLS3 Smart استفادهشده است. یافتههای نشان می دهد که کیفیت محصول، کیفیت خدمات و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری تاثیر مثبت و معنی داری دارد.
کلمات کلیدی :
- 111
- 58
- 1404/02/28
- 1404/04/08
- 1404/06/23



