#
ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

Untitled (2)

 

 

 

کاربست سمینارپایدیا در فعالیت دانش آموزان و معلمان؛ سنتزپژوهی مطالعات انجام شده
دوره 1، شماره 9، بهمن 1397، صفحات 0 - 0
نویسندگان : سامیه شهمیر* 1 ، حمید امیدی 2

1

2

چکیده :
مورتیمر آدلربیان می کند که تمام یادگیری ها ی واقعی فعالانه هستند، این فرایند مکاشفه ای است که دانش آموز در آن عامل اصلی است نه معلم. هدف این پژوهش درک این مساله و پاسخ به این سوال است که چگونه سمینار پایدیا بر تعامل و فعالیت جامعه یادگیری حرفه ای(دانش آموزان و معلمان) در مدرسه اثر گذار است. با بررسی سابقه تحقیقات در این زمینه در دودهه اخیروبا تکیه بر نظریات و تحقیقات بر روی اصلاح مدارس، جوامع یادگیری حرفه ای و قدرت گفتگو در یادگیری و سمینار پایدیا، جهت پاسخ به سوالات از روش سنتز پژوهی استفاده شده است. که در آن محقق از میان جامعه آماری که شامل 20 تحقیق در رابطه با موضوع پژوهش بود، تعداد 15 نمونه را به صورت هدفمند انتخاب نمودند ویافته ها حاکی از این بود که سمینارهای پایدیا شرایط حمایتی برای جوامع یادگیری حرفه ای را ارتقاء بخشیده و فرصتی برای درگیر شدن در گفتگوی منطقی و اندیشمندانه در فضای همکارانه گروه را فراهم می کند.
کلمات کلیدی :
یادگیری حرفه ای، سمینار پایدیا،تربیت عقلانی، دوره ابتدایی
آموزش همگانیتلفیق برنامه هااصلاح اجتماعیآموزش و پرورش جامعبحران هویتتغییر نقش هافردگراییمدگراییروزمرگیتعهد زناشوییفرائض دینیبعد اعتقادیبعد عاطفیحقوق شهروندیقانونشهروندمردمحقوق بشراخلاقکارنهج البلاغهانضباطوجدانمدیریتروانشناسیبهره وریکاراییسازمانفعال سازی رفتاریافسردگیکیفیت زندگی تامین مالی بازده سهام رگرسیون panel dataفضای آموزشیشادییادگیریبازخورد خودکنترلیبازخورد جفت شدهبیش فعال/ نقص توجهیادداریواکاویتحلیلنمادصادق هدایتمدیریت دانشکارآفرینیخلاقیتکنترل درونی و تمایل به قدرتشبکه های مجازیرسانهگردشگري مجازي و چالش های گردشگري مجازياقتصاداهرم مالیشرکت هاسرمایه گذارینامهموبدشهروویسرامینحسابداریاقتصاد مقاومتیشفافیت مالیفساد مالیمدیریت هزینهتوانمندسازیبانک رفاه استان خراسان جنوبیشبکه های ماهوار ایسبک زندگیجوانانشهر بابلسرتحلیل محتوامطالعات اجتماعیتکنیک ویلیام رومیتکنیک مک لافینمفهوم صلحهنر تعاملیسوآرم آرتهوش جمعیتدوین استراتژیجذب توریسم فرهنگیمدیریت استراتژیکساریبوستان ولایتنظام فئودالیاشکانیانساسانیانشیوه تولیدآسیاییمورخان روسیتعهد ایمنیشرکت های تولیدیصنعتشیوه های مدیریت دانشنوآوری سازمانیقابلیت نوآوری فرایندقابلیت نوآوری محصولعملکرد کاری کارآفرینانهآموزش سازمان کارآفرینآموزش ضمن خدمتشرکت آپاداناکارکردهای اجراییانگیزش تحصیلیرضایت تحصیلیاختلال خواندنآسیای مرکزیسیاست خارجیهمگراییواگراییبحران آبگروه ویژه اقدام مالی(FATF)ایرانپیامدهای مثبتپیامدهای منفیلیست سیاهسیستمبانکداریسیستم اطلاعات حسابداریمزیت رقابتیاستراتژی های کسب و کارساختار سررسید بدهی هاسررسید بدهی هاعلوم بلاغيفخررازيمفاتيح الغيبقرآن کریممدیریت کیفیت جامععملکردیادگیری سازمانیتوسعه شایستگیگرایش به هدفبهبود عملکردپيچيدگي حسابداريشفافيت گزارشگري مالياقلام تعهديهزینه یابی بر مبنای فعالیتسود با رویکرد فعالیت در سطح ساختاریتصویر شرکتارزش مشتریوفاداری مشتریاناعتماد به کارکنانمسئولیت اجتماییبرون سپاریعدم اطمینان محیطیعملکرد استراتژيکساختار سازمانشهرک صنعتیگلپایگانآندلسطلیطله ابن صاعد اندلسیانتقال علومرقابت پذیریحلبشاماتسلاجقهبنی حمدانتشیع امامیهدمشقهویت برندرضایتمندی مشتریشناسایی نام تجاریموبایلعملکرد توجهنادرپورتصویرپردازیرحمانیشعر معاصرمعاملات اینترنتیحسابداری مشتریعملکرد مشتریچندرسانهریاضیمهارتهاي ارتباطيپرستارانورزشایرانسلارزشبرندپرسپولیستبعیض مالیاتیعدالتمنطق الطیروکالتماهیتعمل حقوقیسطح آگاهیشهرك صنعتی سپهرزنان غير شاغلحل مسئلهزنانشادکامیمشارکتسود خالصهنرنمایشچهارمافت تحصيليانگيزشتفکرسیستمیمغربتاب آوریفطرتاسلامیالزاماتتربیتبانکعقودابن سینافارابیابن باجهابن رشداشتغالبیکاریجرمتورمزنفقهاجتهادتونساسلامیهودیتهندوئیزتاریخبغدادقاهرهاشبیلیهاخباراعتمادتعهدفرآیندادبیاتبیگزادهقلخانیامینمهدیممالیککاستاصقلیهگیلانارزیابیرفتارتمدنفلسفه اروپا هرمزصفویهتنبیهAHPتدریسجرحتبلیغاتمتونفردوسیرتهوشتعارضقدرترماننقدشهادتمعلمفکرذکرمولاناایجازپیرسمبیعکتابگنبدفرمپوسترخوشنویسیصحتگلاشعارفهمبداءاعتقادنمازپی بستمُثلدروغتابومحلهتاثیرکفائتهومرایلیادپیریشاعرهرمسذنابهمشهدقالیخلعفقهیرندحجچینثبتگناهعقدماربیعتولبهمنجیهدفنكاحعدهمعاددیندنیاقمآثارجمعیتزوجتوبهتغذیهمصرمجرمشعرصبحمغمادرلذتوقفشام
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !