


-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره86
-
تعداد مقالات1,559
-
تعداد نویسندگان3,197
-
مقالات پذیرش شده998
-
مقالات رد شده561
-
درصد پذیرش64.02%
-
درصد عدم پذیرش35.98%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده53
-
تعداد داوران82
-
تعداد مشاهده مقالات1,603,986
بررسی تاثیر عوامل مختلف بر حمایت از مصرف کالای ایرانی در نیروهای مسلح
دوره 2، شماره 12، اردیبهشت 98، صفحات 0 - 0
1-
2-
3-
چکیده :
امروزه نمی توان موضوعات مختلف اقتصادی.سیاسی.اجتماعی وفرهنگی رابه صورت منفک ازهم دید.براین اساس درنگرشی نظامند آن هابرهم تاثیرمی گذارند وازهم تاثیر می پذیزند.بنابراین قوت اقتصاد می تواندآسیب ها ومعضلات اجتماعی رابه شکل چشم گیری کاهش دهد،در جوامعی که اقتصاد ضعیفی دارند با توجه به افزایش نرخ بیکاری میزان آسیب پذیری نیز افزایش پیدا میکند به همین منظوربا پیگیری واولویت تولید ملی بسیاری از مشکلات اقتصادی واجتماعی حل خواهد شد .ازطرفی دیگر حمایت از تولید داخلی باعث رونق چرخه اقتصادی وصنعتی کشور شده واز بسیاری از وابستگی ها به کشورهای بیگانه در شرایط فعلی کشور می کاهد. لذا پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نامگذاری این سال به سال حمایت از مصرف کالای ایرانی چنین می طلبد که در این زمینه نقش و تاثیر عوامل مختلف در حمایت از مصرف کالای ایرانی در این سازمان بزرگ را بررسی کنیم. در این مقاله ما برآنیم تاثیر عوامل مختلف در حمایت از مصرف کالای ایرانی در نیروهای مسلح را بررسی کنیم. روش تحقیق ما در این مقاله از نوع توصیفی - همبستگی و جامعه آماری ما تیپ 216 زرهی زنجان بوده و روش جمع آوری اطلاعات از نوع پرسشنامه وکتابخانه ای می باشد. نتایج حاصل از این تحقیق که گرد آوری اطلاعات آن به صورت کتابخانه ای وپرسشنامه بوده حاکی از آن است که به ترتیب عوامل مختلفی همچون نقش فرماندهان ، پرسنل ،رسانه ، تولید کنندگان خارج از سازمان نیروهای مسلح وشرکت های دانش بنیان در حمایت از مصرف کالای ایرانی تاثیر داشته است.
کلمات کلیدی :