-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره89
-
تعداد مقالات2,938
-
تعداد نویسندگان5,180
-
مقالات پذیرش شده999
-
مقالات رد شده1,939
-
درصد پذیرش34%
-
درصد عدم پذیرش66%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده53
-
تعداد داوران82
-
تعداد مشاهده مقالات1,724,642
بررسی نقش روابط عمومی ها در تولید سرمایه های اجتماعی سازمانها
دوره 7، شماره 74، تیر 1403، صفحات 39 - 52
1- کاردانی روابط عمومی، کارشناس شهرداری رشت
2- کارشناس زبان و ادبیات فارسی، کارشناس شهرداری رشت
3- کارشناس زبان و ادبیات فارسی، کارشناس شهرداری رشت
چکیده :
روابط عمومی ها زبان گویای سازمانها هستند و میتوانند نقش حلقه مفقوده میان سازمان ها و جامعه را ایفا نماید. عدم توجه به عملکردهای این واحد سازمانی، نتیجه ای جز فناء و نابودی بلندمدت سازمان ها را به همراه نخواهد داشت و برعکس، شناخت و بهره برداری درست و اصولی از آن میتواند این ارتباط دوسویه را تقویت نموده و کارایی و اثربخشی سازمان را بیشتر سازد. با توجه به این امر در این پژوهش به دنبال این مسئله هستیم که روابط عمومی ها تا چه میزان در بازتولید سرمایه های اجتماعی سازمانها نقش دارند. محقق در این پژوهش پس از بررسی ادبیات نظری تحقیق پژوهش های مشابه گذشته را بررسی می کند تا با یافته های خود قیاس نماید. یافته های پژوهش نشان می دهد روابط عمومی ها با توجه به نقش گسترده خود در حیطه های مختلف در تولید سرمایه های اجتماعی سازمانها نقش اساسی دارند.
کلمات کلیدی :
- 467
- 172
- 1402/10/10
- 1403/01/26
- 1403/04/31



