ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

Untitled (2)

 

 

 

بررسی نقش روابط عمومی ها در تولید سرمایه های اجتماعی سازمانها
دوره 7، شماره 74، تیر 1403، صفحات 39 - 52
نویسندگان : زهرا دجپور 1 ، لیلا ابراهیم نصیری 2 ، سمیه روانپرست* 3

1 کاردانی روابط عمومی، کارشناس شهرداری رشت

2 کارشناس زبان و ادبیات فارسی، کارشناس شهرداری رشت

3 کارشناس زبان و ادبیات فارسی، کارشناس شهرداری رشت

چکیده :
روابط عمومی ها زبان گویای سازمان‏ها هستند و می‏توانند نقش حلقه مفقوده میان‏ سازمان ها و جامعه را ایفا نماید. عدم توجه‏ به عملکردهای این واحد سازمانی، نتیجه ای جز فناء و نابودی بلندمدت سازمان ها را به همراه نخواهد داشت و برعکس، شناخت و بهره برداری درست و اصولی از آن‏ می‏تواند این ارتباط دوسویه را تقویت‏ نموده و کارایی و اثربخشی سازمان را بیشتر سازد. با توجه به این امر در این پژوهش به دنبال این مسئله هستیم که روابط عمومی ها تا چه میزان در بازتولید سرمایه های اجتماعی سازمانها نقش دارند. محقق در این پژوهش پس از بررسی ادبیات نظری تحقیق پژوهش های مشابه گذشته را بررسی می کند تا با یافته های خود قیاس نماید. یافته های پژوهش نشان می دهد روابط عمومی ها با توجه به نقش گسترده خود در حیطه های مختلف در تولید سرمایه های اجتماعی سازمانها نقش اساسی دارند.
کلمات کلیدی :
روابط عمومی ها، سرمایه اجتماعی، سازمانها
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !