ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما

Untitled (2)

 

 

 

شناسايي نقاط قوّت و فرصت هاي فراروي مدارس هوشمند مقطع ابتدايي شهر لامرد
دوره 8، شماره 85، خرداد 1404، صفحات 64 - 72
نویسندگان : فریبا تیموری فرد* 1، فروزان اکبری 2، مدینه جعفری 3، محمد طینت پاک 4
1- آموزگار مدارس مقطع ابتدایی
2- آموزگار مدارس مقطع ابتدایی
3- آموزگار مدارس مقطع ابتدایی
4- آموزگار مدارس مقطع ابتدایی
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف بررسی بررسي نقاط قوّت و فرصتهاي فراروي مدارس هوشمند سهر لامرد صورت گرفته است. جامعه ی آماری مشتمل بر کلیه معلمان و مدیران مدارس هوشمند مقطع ابتدایی شهر لامرد بوده است. از این تعداد 80 نفر با استفاده از جدول مورگان و از طریق نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار های مورد استفاده شامل پرسشنامه بود. داده ها با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس تحلیل شد. در سطح آمار توصيفي از شاخص هايي همچون جداول و نمودارهای توزيع فراواني، ميانگين و انحراف استاندارد، استفاده شد. در سطح آمار استنباطي ابتدا جهت بررسی نرمال بودن داده های پژوهش از آزمون کولموگرف اسمیرنف استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که وضعیت کنونی مدارس هوشمند در مدیریت یکپارچه رایانه ای در سطح پیشرفته و در برخورداری از معلمان آموزش دیده و زیرساخت توسعه یافته فناوری در سطح میانی و در محیط یاددهی و یادگیری مبتنی بر محتوای چندرسانه ای و ارتباط یکپارچه رایانه ای با مدارس دیگر در سطح مقدماتی قرار دارد.
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !