ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

Untitled (2)

 

 

 

احیای برند یک غول خفته راهکارهای بازگرداندن بانک صادرات به جایگاه پیشرو
دوره 7، شماره 82، اسفند 1403، صفحات 67 - 86
نویسندگان : مهدی رستمی پایین افراکتی* 1

1 دانشجوی دکتری گروه اقتصاد، پیام‌نور بین الملل تهران، ایران

چکیده :
برند بانک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در جذب منابع مالی، نقش کلیدی در موفقیت مؤسسات مالی ایفا می‌کند. این مقاله به بررسی نقش برند بانک در جذب منابع مالی می‌پردازد و چالش‌های پیش‌روی بانک‌ها در این زمینه را تحلیل می‌کند. همچنین، راهکارهایی برای مقابله با این چالش‌ها ارائه می‌شود. نتایج این مطالعه نشان‌می‌دهد که تقویت برند بانک از طریق بهبود کیفیت خدمات، افزایش اعتماد مشتریان و استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند به جذب بیشتر منابع مالی منجر شود.
کلمات کلیدی :
برند بانک، جذب منابع مالی، اعتماد مشتریان، کیفیت خدمات، فناوری‌های نوین.
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !