#
ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

Untitled (2)

 

 

 

احیای برند یک غول خفته راهکارهای بازگرداندن بانک صادرات به جایگاه پیشرو
دوره 7، شماره 82، اسفند 1403، صفحات 67 - 86
نویسندگان : مهدی رستمی پایین افراکتی* 1

1 دانشجوی دکتری گروه اقتصاد، پیام‌نور بین الملل تهران، ایران

چکیده :
برند بانک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در جذب منابع مالی، نقش کلیدی در موفقیت مؤسسات مالی ایفا می‌کند. این مقاله به بررسی نقش برند بانک در جذب منابع مالی می‌پردازد و چالش‌های پیش‌روی بانک‌ها در این زمینه را تحلیل می‌کند. همچنین، راهکارهایی برای مقابله با این چالش‌ها ارائه می‌شود. نتایج این مطالعه نشان‌می‌دهد که تقویت برند بانک از طریق بهبود کیفیت خدمات، افزایش اعتماد مشتریان و استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند به جذب بیشتر منابع مالی منجر شود.
کلمات کلیدی :
برند بانک، جذب منابع مالی، اعتماد مشتریان، کیفیت خدمات، فناوری‌های نوین.
آموزش همگانیتلفیق برنامه هااصلاح اجتماعیآموزش و پرورش جامعبحران هویتتغییر نقش هافردگراییمدگراییروزمرگیتعهد زناشوییفرائض دینیبعد اعتقادیبعد عاطفیحقوق شهروندیقانونشهروندمردمحقوق بشراخلاقکارنهج البلاغهانضباطوجدانمدیریتروانشناسیبهره وریکاراییسازمانفعال سازی رفتاریافسردگیکیفیت زندگی تامین مالی بازده سهام رگرسیون panel dataفضای آموزشیشادییادگیریبازخورد خودکنترلیبازخورد جفت شدهبیش فعال/ نقص توجهیادداریواکاویتحلیلنمادصادق هدایتمدیریت دانشکارآفرینیخلاقیتکنترل درونی و تمایل به قدرتشبکه های مجازیرسانهگردشگري مجازي و چالش های گردشگري مجازياقتصاداهرم مالیشرکت هاسرمایه گذارینامهموبدشهروویسرامینحسابداریاقتصاد مقاومتیشفافیت مالیفساد مالیمدیریت هزینهتوانمندسازیبانک رفاه استان خراسان جنوبیشبکه های ماهوار ایسبک زندگیجوانانشهر بابلسرتحلیل محتوامطالعات اجتماعیتکنیک ویلیام رومیتکنیک مک لافینمفهوم صلحهنر تعاملیسوآرم آرتهوش جمعیتدوین استراتژیجذب توریسم فرهنگیمدیریت استراتژیکساریبوستان ولایتنظام فئودالیاشکانیانساسانیانشیوه تولیدآسیاییمورخان روسیتعهد ایمنیشرکت های تولیدیصنعتشیوه های مدیریت دانشنوآوری سازمانیقابلیت نوآوری فرایندقابلیت نوآوری محصولعملکرد کاری کارآفرینانهآموزش سازمان کارآفرینآموزش ضمن خدمتشرکت آپاداناکارکردهای اجراییانگیزش تحصیلیرضایت تحصیلیاختلال خواندنآسیای مرکزیسیاست خارجیهمگراییواگراییبحران آبگروه ویژه اقدام مالی(FATF)ایرانپیامدهای مثبتپیامدهای منفیلیست سیاهسیستمبانکداریمزیت رقابتیوضعیت رقابت در بازار محصولاستراتژی های کسب و کارسررسید بدهی هاعلوم بلاغيفخررازيمفاتيح الغيبقرآن کریممدیریت کیفیت جامععملکردیادگیری سازمانیتوسعه شایستگیگرایش به هدفبهبود عملکردشفافيت گزارشگري ماليصورت هاي مالي تلفيقياقلام تعهديتصویر شرکتارزش مشتریاعتماد به کارکنانمسئولیت اجتماییبرون سپاریشهرک صنعتیگلپایگانآندلسطلیطله ابن صاعد اندلسیانتقال علومرشد اقتصادیرقابت پذیریحلبشاماتسلاجقهبنی حمدانتشیع امامیهدمشقجنگ صلیبیهویت برندارزش ادراکیاعتماد نام تجاریموبایلعملکرد توجهاختلال دیکته نویسینادرپوررحمانیچندرسانهریاضیپرستاراننوسانات دارایی های نقدیانعطاف پذیری مالینسبت نقدینگی بازار سهامورزشایرانسلارزشبرنددبیران ایرانیتعریب دیوانهاتمدن اسلامیگزارشگری سالانهمرصاد العبادرعیت پروریعدالتعرفان و تصوفعطار نیشابوریشعر تمثیلیمنطق الطیروحدت وجودوکالتماهیتعمل حقوقیعمل مادیذهن آگاهیزنانشادکامینشاط اجتماعیسلامت اجتماعیمشارکتهنرنمایشچهارمانگيزشپيشرفت تحصيليسمینار پایدیاتربیت عقلانیتفکرسیستمیادریسمغربخودگوییعفونت HIV/AIDSفطرتاسلامیالزاماتتربیتبانکعقودابن سینافارابیملا صدرافلسفه سیاسیاشتغالبیکاریجرمتورمزنفقهتونساسلامتاریخبغدادقاهرهاخبارواحد یزداعتمادتعهدفرآیندرضایتادبیاتباباجانیامینعباسیانوزیراندولتمهدیبحرانمخزنصقلیهگیلانپذیرشاروپا هرمزتنبیهAHPجرحرتقطربتسهیم دانشقدرترماننقدحقوقمعلمفکرذکرحکایتپیرسمبیعکتابگنبدصحنمرمت بنافرمآرامعشققراردادهاصحتگللغتنامهروستافهمبداءنمازقبضاقباضمُثلتابومحلهسالمندپیریشریعتعربعمانجو مدرسهآتناذنابهامیدتفکرقالیحمایتزیریانحافظرندحجچینجنگدانشثبتعقدماربیعتدوستیودانتهولبهتسننهدفدیندنیانفقهشیعهلفظدعاقمتغییركارجمعیتسنتتوبهبهمنمرزمصرالگوکمیمتهمقصهشعرخردورزیمغرنگسودلذتضررضرّهویت
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !