ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما

Untitled (2)

 

 

 

امکان سنجی بلاک چین در برنامه ریزی و مدیریت پروژه
دوره 3، شماره 25، خرداد 99، صفحات 51 - 58
نویسندگان : سعید مظفری* 1، مریم جوزدانی 2
1- کارشناس ارشد مهندسی صنایع، دانشکده صنایع، واحد لنجان دانشگاه آزاد اسلامی، اصفهان، ایران (mozafarisaeed@gmail.com)
2- دانشجوی دکتری مدیریت و بازاریابی، دانشکده مدیریت و حسابداری، واحد مبارکه دانشگاه آزاد اسلامی، اصفهان، ایران
چکیده :
با رشد سریع جوامع بشری و به طبع پیچیدگی فنی ساختار پروژه‌ها از یک طرف و دشوار شدن کنترل و مدیریت منابع مالی پروژه‌ها، متخصصان مديريت پروژه همواره در پي يافتن راه حلی اثر بخش براي مديريت پروژه‌ها بوده‌اند. فن آوری بلاک‌چین، رمزگذاری و تضمین ثبت تراکنش‌های دیجیتال و همچنین ردیابی هزینه‌ها را درتمامی پروژه‌ها امکانپذیر می‌سازد. در این مقاله ضمن معرفی بلاک‌چین و چگونگی عملکرد آن تلاش می‌شود تاثیر بلاک‌چین در تضمین امنیت و ردیابی هزینه‌ها در پروژه‌های مدیریتی ارائه گردد.
روان درمانی مثبت گراآشفتگی روانیاسترساضطرابخشم و افسردگیمدیریت دانشساختار سازمانی مدارستوسعه حرفه ای معلمانپیروی از رژیم غذاییذهن آگاهیقدرت ایگوتاب آوری روان شناختیرضایت از زندگیبهزیستی تحصیلیدانش آموزان متوسطهروان شناسی مثبت گرابرنامه ریزی آموزشی انعطاف پذیرطراحی آموزشیتدریس و یادگیری نوینفناوری های آموزشینقاط قوّتفرصت هامدارس هوشمندمقطع ابتداییشهر لامرددرمان مبتنی بر پذیرش و تعهدخودکارآمدیرضایت زناشوییتنظیم شناختی هیجانیخشونت خانگیاضطراب بیماریدشواری در تنظیم هیجانمقیاس نگرش نسبت به بیماریمقیاس دشواری در تنظیم هیجانسبک زندگی فرزند پروریسبک مستبدانهسبک مقتدرانهسبک سهل گیرانهوالدینهوش هیجانیپرخاشگرینوجوانانتربیتنهج البلاغهالگوسازیتربیت اخلاقیتربیت اجتماعیدين باوريافسردگيتنظيم شناختي هيجانعملكرد تحصيليانشاخلاقیتنوشتن خلاقارتقاء نوشتنمبانیمعرفت شناسیبرنامه درسیدلزدگی زناشوییطرحواره های ناسازگار اولیهصمیمت خانوادهبي تفاوتي سازمانييادگيري سازمانيمدیران مدارسشهرستان لامردتأثیر هنرفرهنگ و هنرریاضیعلومدوره متوسطه اولمکتب آنالتاریخ نگاریجملعایشهزبیرطلحهالگوی مدیریتی سایبرنتیکرهبری سایبرنتیکپژوهشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعاتبازتوانی شناختیتوجهکنترل تکانهالگوی فعالیت مغزیاختلال کم توجهیبیش فعالیدانش مالینگرش مالیسواد مالیرفتار مدیریت مالیمنبع کنترلآموزش و توسعهادارک کارکنان نسبت به آموزشاستراتژی آموزشیرضایت شغلیگمرگهویتهویت اجتماعیسبک زندگیطبقه اجتماعیهوش سازمانیرفتار شهروندیبهره وری کارکنانادارات ورزش و جواناناینرسی سازمانیترومای سازمانیسایش اجتماعیآنتروپی سازمانیبرنامه ریزی استراتژیکآینده پژوهیاستراتژی سازمانیمدیریت سازمانیفرقه اشاعرهعقل و نقلعقاید دینیتأثیرات فکر اسلامیمنابع قابل اعتمادآموزش هوش معنویپیشرفت تحصیلیشادمانیبرند بانکجذب منابع مالیاعتماد مشتریانکیفیت خدماتفناوری های نوینویژگی های اجتماعیویژگی های خانوادگیزنان آسیب دیده اجتماعیزنان عادیشهر بوشهرآموزش مهارت های زندگیارزیابی تعامل والدفرزندنوجوانان دارای رفتارهای پرخطرفرهنگ خوش بینی علمیتوانمند سازی ساختارمدارس ابتدایی شهر ارومیه ناحیه یکآموزش مجازییادگیری الکترونیکیبرنامه ریزی آموزشیدانشجویانکتابهای کمک آموزشيوسایل کمک آموزشیپيشرفت تحصيليانگيزش پيشرفتجنایتحقوق بین المللسازمان ملل بشریتقوانینسطح شادکامیخودکارآمدی تحصیلیدانش آموزان پایه هشتمبحران مدرنیتهاحیاگری اسلامیمدرنیتهعقلانیتاحیاگریسکولاریسمفعالیت ورزشیرژیم غذاییحافظه فعالعملکرد تحصیلیاضافه وزندستور زبانفارسیکتاب شناسیقاعده یدقاعده استصحابتعارض فقهیمالکیتحقوق اسلامیلقطهمال پیدا شدهتحصیل مال نامشروعتصرفخیانت در امانتجو سازمانیعملکرد کارکنانافشای اطلاعات ضد پولشوییعملکرد بانکبازده دارایی هابازده حقوق صاحبان سهامکیوتوبینسود تقسیمیمديريت زمانتعهدتجزيه و تحليل وضع موجودبرنامه ريزی و پیگيرری و تحليل مجددکارايی کارکنانآزادی یادگیریپیوند به مدرسهخوش بینی تحصیلیفناوری بلاک چینعملکرد خدمات مالیپذیرش فناوریفرهنگ دیجیتالیسواد رسانه ایتفکر انتقادیمسئولیت پذیری اجتماعی معلمانآموزش مدیریت هیجانافکار خودکشیاحساس ناامیدیجهات تشدید مجازاتنهادهای ارفاقیاجرای حکمآزادی مشروطنظام نیمه آزادیناگویی هیجانیسازگاری زناشوییزنان شاغلرهبریرهبری تحول آفرینمنابع انسانیسازمانکیفیت تدریس معلمانسواد اطلاعاتیاستقلال شغلیتمایل به تغییردوزبانگینظریه های یادگیریافت تحصیلیباورهای نادرستمشکلات دوزبانه هاتوانبخشی شناختیتکانشگریسالمندانكاركرد خانوادهاخلاقمدیریت عملکردعملکرد سازمانیدانشگاه تبریزتعهد عاطفیرهبری اخلاقیمعلمانزوج درمانیبهبود روابطخیانتمرزدارالاسلامدارالکفرملیتتابعیتروانشناسیاسطوره درمانیشبرنگ نامهدیوهنر درمانیروح هنراختلال هراسکیفیت زندگیکودک آزاریحقوق حمایتیقوانین کیفریانعطاف پذیری شناختینحوه تصمیم گیریعملکرد شغلیمدیرانمتوسطهاعتیادمعتادخانوادهجوانانافسردگیخواب آلودگیزبان آموزیزبان دومایرانکودکاندرس زبان انگلیسیعملکردتمایل به صادراتزن فرنگیتعزیرقاضیقاتل و مجنی علیهفقه مقارنیادگیریابتداییسرمایه اجتماعیسازمانهاشیوه های تدریستفکر خلاقآموزش و یادگیریاجتماعیگوشیعاقلهضمانجریرهعصبهفضیل بن عیاضزهدریاضتجامعه گریزیکلبیوناپیکوریسمدختر و پسربلوغمدرسهمصرشامجزیرهتاریخ جهانسیوطیهگلهابزباورهای فراشناختیاشتیاق تحصیلیثبتثبت آنیافکار خودآیندمنفیگرانیممالیکاقتصادحکمرانی شهرینوآوریآموزشتهدیدافغانستانامنیتطالبانوقفآسیب شناسیزنانخانه دارانسجامابرازگریتعارضغزهصلیبیعرفاتَشامتاریخشادکامیجوانی جمعیتتقریبادیانمذاهبپرتغالمغرباروپااورشلیمساسانیانحقوق مدنیدانشگاهبریتانیاتدریسسیستانخوارجاعتدالفسادمجازاتروایاتپیترزهرستلایحهشیعهمعلممتعلمضررضرارضرّموانعحل مسالهاسنادقاجارتصاویرسودلذتقرآنتجرّیفقهکلامتیزهوشرنگبازیجغرافیاتکفیرجهادجرمدستورخیام پورتمرینحبسآرزوروشانگیزهخشماملادیکتهاندلسهایدگرالثیارستمسُرخهزنتشیعسکولاررسانهجنگ نرمپرورشدولتمادرناسانبیاءطبیعتشهر شادقضاءنظارتمغمغبچهحافظتروريسمموسیقیشبصبحنمادقدرتباسکبهزیستی هیجانیشکارعقلحماسههنرشعرشهریاراسترهامانپوریمقصهطبقه بندی علمحلاجانالحقمتهمجامعهناشررایانهفرمانرواشخصاضافهکیفیکمیترازتئوریمعنویتمدلطراحیخانودهایذههومرمجرمتغذیهسیاقدینذکراردنتوبهتوحیدفردیسنتتبرّیعبودیتتمکننفقهزوجشوهررباعیقمنشانههمسرانمعیاركارصنعتغصبتغییرهزینهدعالفظخرافهدنیاصلحخنثینكاحفسخعدههدفودانتهولبهمحبتاصولمارجنگچینحجتقاصخلعامیدذنابهشاعرتابونمازبداءگلمبیعحکایتنقدرتجرحموبدتنبیهکار
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !