#
ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

Untitled (2)

 

 

 

جایگاه مردم در نظام حقوق بین الملل
دوره 5، شماره 52، شهریور 1401، صفحات 10 - 25
نویسندگان : محمد علی قنامی زاده* 1 ، رضا کیقبادی ملجیری 2

1

2

چکیده :
هدف از این تحقیق بررسی جایگاه مردم در نظام حقوق بین الملل بوده است که روش انجام این تحقیق، تحلیلی و توصیفی بوده است. آنچه که از این مقاله دریافته ایم نشان از این است که در مقالات و کتب درسی، نویسندگان متعددی به موضوعات جایگاه فرد در حقوق بین‌الملل پرداخته‌اند. اگرچه به نظر می رسد موضوع یکی از موضوعات کلاسیک مطالعه و تحقیق در حقوق بین الملل باشد، اما نظرات به شدت در مورد وضعیت و موقعیت حقوقی فرد در حقوق بین الملل و همچنین آنچه که پیشینه و مرزهای این حقوق را تشکیل می دهد، متفاوت است. اما آنچه که مسلم است این است که حقوقدانان و نویسندگان بسیاری جایگاه ویژه ای را برای مردم در قوانین بین المللی مد نظر قرار داده اند.
کلمات کلیدی :
شخص، بین الملل، شخصیت بین المللی.
آموزش همگانیتلفیق برنامه هااصلاح اجتماعیآموزش و پرورش جامعبحران هویتتغییر نقش هافردگراییمدگراییروزمرگیتعهد زناشوییفرائض دینیبعد اعتقادیبعد عاطفیحقوق شهروندیقانونشهروندمردمحقوق بشراخلاقکارنهج البلاغهانضباطوجدانمدیریتروانشناسیبهره وریکاراییسازمانفعال سازی رفتاریافسردگیکیفیت زندگی تامین مالی بازده سهام رگرسیون panel dataفضای آموزشیشادییادگیریبازخورد خودکنترلیبازخورد جفت شدهبیش فعال/ نقص توجهیادداریواکاویتحلیلنمادصادق هدایتمدیریت دانشکارآفرینیخلاقیتکنترل درونی و تمایل به قدرتشبکه های مجازیرسانهاقتصاداهرم مالیشرکت هاسرمایه گذارینامهموبدشهروویسرامینحسابداریاقتصاد مقاومتیشفافیت مالیفساد مالیمدیریت هزینهتوانمندسازیبانک رفاه استان خراسان جنوبیشبکه های ماهوار ایسبک زندگیجوانانشهر بابلسرتحلیل محتوامطالعات اجتماعیتکنیک ویلیام رومیتکنیک مک لافینمفهوم صلحهنر تعاملیسوآرم آرتهوش جمعیتدوین استراتژیجذب توریسم فرهنگیمدیریت استراتژیکساریبوستان ولایتنظام فئودالیاشکانیانساسانیانشیوه تولیدآسیاییمورخان روسیتعهد ایمنیشرکت های تولیدیصنعتشیوه های مدیریت دانشنوآوری سازمانیقابلیت نوآوری فرایندقابلیت نوآوری محصولعملکرد کاری کارآفرینانهآموزش سازمان کارآفرینآموزش ضمن خدمتشرکت آپاداناکارکردهای اجراییانگیزش تحصیلیرضایت تحصیلیاختلال خواندنآسیای مرکزیسیاست خارجیهمگراییواگراییبحران آبگروه ویژه اقدام مالی(FATF)ایرانپیامدهای مثبتپیامدهای منفیلیست سیاهسیستمبانکداریمزیت رقابتیوضعیت رقابت در بازار محصولاستراتژی های کسب و کارساختار سررسید بدهی هاسررسید بدهی هاعلوم بلاغيفخررازيمفاتيح الغيبقرآن کریممدیریت کیفیت جامععملکردیادگیری سازمانیتوسعه شایستگیگرایش به هدفگرایش به سرپرستی  بهبود عملکردشفافيت گزارشگري ماليصورت هاي مالي تلفيقياقلام تعهديهزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگراهزینه یابی بر مبنای نتایجتصویر شرکتارزش مشتریوفاداری مشتریاناعتماد به کارکنانمسئولیت اجتماییبرون سپاریعملکرد سازمانیعملکرد استراتژيکساختار سازمانشهرک صنعتیگلپایگانآندلسطلیطله ابن صاعد اندلسیانتقال علومرشد اقتصادیحلبشاماتسلاجقهبنی حمدانتشیع امامیهدمشقجنگ صلیبیهویت برنداعتماد نام تجاریموبایلعملکرد توجهنادرپورتصویرپردازیرحمانیمعاملات اینترنتیحسابداری مشتریعملکرد مشتریچندرسانهریاضیهوش فرهنگیپرستارانورزشایرانسلارزشبرندپرسپولیستمدن اسلامیمیزان مالیاتنظام مالیاتیاسوه گراییرعیت پروریعدالتوحدت وجودوکالتماهیتعمل حقوقیفضای مجازیادبیات آیندهسطح آگاهیرضايت زناشوييزنانمشارکتهنرنمایشچهارمانگيزشسمینار پایدیاادریسمغربجامع قرویینخودگوییفطرتاسلامیالزاماتتربیتبانکعقودابن سیناابن باجهابن رشداشتغالبیکاریجرمتورمزنفقهاجتهادتونساسلامیهودیتزرتشتهندوئیزتاریخبغدادقاهرهاخبارجبرانداستان کوتاهاعتمادتعهدفرآیندادبیاتخسرو و شیرینباباجانیبیگزادهقلخانیامینوزیراندولتمهدیحفصیانممالیکمهدویتمخزنکاستاصقلیهگیلانارزیابیرفتارتمدنفلسفه اروپا هرمزتربیت دینیتنبیهجرحرتهوشرماننقدوكيلمعلمفکرذکرپیرسخودروتسلیممبیعجنایتخاندانگنبدصحنفرمعشقصحتگلاشعارقصاصفهمبداءقرآنقبضهنرمندمُثلتقلیدتابومحلهتاثیرهومرایلیادعربتشیعتقریردهانامیدقالیسوریهفقهیرحلهرندمحتسبحجگناهعقدشیرهماربیعتهمدمدوستینجاتهدفعدهنشوزدیندنیادعاقمرؤیاخشمآثاركارنشانهقَسمتوبهبهمنشعرصبحالثیااملاجهادوقفدیوزبیر
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !