ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما

Untitled (2)

 

 

 

نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش و یادگیری دانش آموزان در مدرسه و محیط های اجتماعی
دوره 3، شماره 24، اردیبهشت 99، صفحات 105 - 117
نویسندگان : مرتضی رستمی* 1، بهمن یاسبلاغی شراهی 2، مرتضی حاجعلی بیگی 3، محمد علیدادی 4
1- آموزگار و دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی دانشگاه اراک. ایران- marakmarch1996@gmail.com
2- استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه اراک، مرکزی، ایران
3- آموزگار و دانشجوی کارشناسی ارشد، تکنولوژی آموزشی دانشگاه اراک،مرکزی،ایران.
4- آموزگار و دانش آموخته کارشناسی علوم تربیتی، آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان،پردیس شهید باهنر اراک، مرکزی،ایران.
چکیده :
آموزش و نحوه انجام آن از زمان های بسیار دور همواره مورد نظر نظریه پردازان و فلاسفه بوده و هست، به خصوص در دوران حاضر که علوم هرچه بیشتر به سمت تخصص و تجربه گام بر می دارند و از این رو انتقال یافته های جدید به نسل های جدید به خصوص دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است. از این منظر ابزارها و وسایل کمک آموزشی از جمله تکنولوژی آموزشی جایگاه ویژه ای در فرایند آموزش در آموزش و پرورش دارند. هدف اساسی فناوری آموزشی تسهیل، ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﺗﻘﻮﯾﺖ ﻓﺮاﯾﻨﺪ آﻣﻮزش و ﯾـﺎدﮔﯿﺮي است. هدف از تحقیق حاضر بررسی نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش و یادگیری دانش آموزان در محیط های اجتماعی به ویژه در مدرسه و کلاس درس است. روش جمع آوری اطلاعات تلفیقی ازروش مطالعاتی کتابخانه ای و دیگر منابع اطلاعاتی است بدین صورت که ابتدا مطالب جمع آوری شده اند و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند و سپس در ساختار مقاله به کار رفته اند. مقاله ی حاضر به صورت توصیفی – تحلیلی می باشد.
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !