#
ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

Untitled (2)

 

 

 

بررسی ‌تأثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان با نقش واسطه‌ای ارتباطات داخلی رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: بانک صنعت و معدن)
دوره 3، شماره 26، تیر 99، صفحات 106 - 127
نویسندگان : محسن شاهین فر 1 ، علیرضا حبیبی* 2

1 دانشجوی کارشناسی ارشد ،گروه مدیریت،دانشکده علوم انسانی،دانشگاه ازاد اسلامی واحد ورامین،پیشوا،ایران-shahinfar.mba@gmail.com

2 عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی اهل بیت

چکیده :
هدف از انجام این مقاله بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان با نقش واسطه‌ای ارتباطات داخلی رسمی و غیررسمی می باشد. پژوهش حاضر از نظر نتیجه یک پژوهش کاربردی است و به روش توصیفی – همبستگی پیمایشی اجرا شده است جامعه آماری این تحقیق کارکنان ستاد بانک صنعت و معدن در شهر تهران می‌باشند که تعداد آنها حدود 600 نفر است. روش نمونه‌گیری مورد استفاده در این تحقیق برای توزیع پرسشنامه‌ها روش نمونه‌گیری تصادفی ساده در نظر گرفته شده است. و نمونه آماری بر اساس جدول کرجسی- مورگان محاسبه شده است که برای جوامع 600 نفری، 234 نفر در نظر گرفته شد. پرسشنامه مورد استفاده در پژوهش حاضر را مي توان به دو قسمت اصلي سوالات عمومي و سوالات تخصصي تقسيم‌بندی نمود. سوالات تخصصي که در ارتباط با آزمون فرضيه ها مطرح می‌گردد پرسشنامه مورد استفاده در این تحقیق استاندارد بوده و مورد تایید خبرگان این امر از جمله استاد راهنما قرار گرفته است، لذا از روایی و اعتبار لازم برخوردار است. و چون مقدار آلفای کرونباخ از 7/0 بیشتر می باشد دارای پایایی لازم می باشد. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات به وسیله نرم افزار اس پی اس و نرم افزار لیزرل و به وسیله معادلات ساختاری به رد یا تایید فرضیه ها پرداخته شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که کلیه فرضیه های تحقیق مورد تایید قرار می گیرد و نقش میانجی تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی و ارتباطات غیر رسمی به وسیله آزمون سوبل مورد تایید قرار گرفت. نتایج حاکی از این مسئله می باشد که تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان با نقش واسطه‌ای ارتباطات داخلی رسمی و غیررسمی موثر می باشد و این مسئله می تواند باعث برنامه ریزی موثر مدیریت در این مورد باشد.
کلمات کلیدی :
تعهد سازمانی، مدیریت، بازاریابی داخلی، ارتباطات غیر رسمی و نگرش کارکنان
آموزش همگانیتلفیق برنامه هااصلاح اجتماعیآموزش و پرورش جامعبحران هویتتغییر نقش هافردگراییمدگراییروزمرگیتعهد زناشوییفرائض دینیبعد اعتقادیبعد عاطفیحقوق شهروندیقانونشهروندمردمحقوق بشراخلاقکارنهج البلاغهانضباطوجدانمدیریتروانشناسیبهره وریکاراییسازمانفعال سازی رفتاریافسردگیکیفیت زندگی تامین مالی بازده سهام رگرسیون panel dataفضای آموزشیشادییادگیریبازخورد خودکنترلیبازخورد جفت شدهبیش فعال/ نقص توجهیادداریواکاویتحلیلنمادصادق هدایتمدیریت دانشکارآفرینیخلاقیتکنترل درونی و تمایل به قدرتشبکه های مجازیرسانهگردشگري مجازي و چالش های گردشگري مجازياقتصاداهرم مالیشرکت هاسرمایه گذاریخرده فروشی؛ تبلیغات؛ ارتباطات یکپارچه بازاریابی ؛ نقاط تماس؛ تفکر برندنامهموبدشهروویسرامینحسابداریاقتصاد مقاومتیشفافیت مالیفساد مالیمدیریت هزینهتوانمندسازیبانک رفاه استان خراسان جنوبیشبکه های ماهوار ایسبک زندگیجوانانشهر بابلسرتحلیل محتوامطالعات اجتماعیتکنیک ویلیام رومیتکنیک مک لافینمفهوم صلحهنر تعاملیسوآرم آرتهوش جمعیتدوین استراتژیجذب توریسم فرهنگیمدیریت استراتژیکساریبوستان ولایتنظام فئودالیاشکانیانساسانیانشیوه تولیدآسیاییمورخان روسیتعهد ایمنیشرکت های تولیدیصنعتشیوه های مدیریت دانشنوآوری سازمانیقابلیت نوآوری فرایندقابلیت نوآوری محصولعملکرد کاری کارآفرینانهآموزش سازمان کارآفرینآموزش ضمن خدمتشرکت آپاداناکارکردهای اجراییانگیزش تحصیلیرضایت تحصیلیاختلال خواندنآسیای مرکزیسیاست خارجیهمگراییواگراییبحران آبایرانپیامدهای مثبتپیامدهای منفیلیست سیاهسیستمبانکداریمزیت رقابتیسررسید بدهی هاعلوم بلاغيفخررازيمفاتيح الغيبقرآن کریمعملکردیادگیری سازمانیتوسعه شایستگیگرایش به هدفبهبود عملکردپيچيدگي حسابداريتاخير در ارائه گزارش حسابرساقلام تعهديهزینه یابی بر مبنای فعالیت عملگراتصویر شرکتارزش مشتریمسئولیت اجتماییبرون سپاریعملکرد سازمانیسيستم هاي اطلاعاتي مديريتگلپایگانآندلسطلیطله ابن صاعد اندلسیانتقال علومرشد اقتصادیرقابت پذیریحلبشاماتسلاجقهبنی حمدانتشیع امامیهدمشقجنگ صلیبیهویت برندرضایتمندی مشتریاعتماد نام تجاریموبایلعملکرد توجهنادرپورتصویرپردازیرحمانیشعر معاصرتجارت الکترونیکیحسابداری رقابتیعملکرد مالیچندرسانهریاضیرضايت شغليمهارتهاي ارتباطيپرستارانانعطاف پذیری مالیورزشایرانسلارزشبرندپرسپولیستعریب دیوانهامیزان مالیاتمرصاد العباداسوه گراییرعیت پروریعدالتمنطق الطیروحدت وجودوکالتماهیتادبیات آیندهسطح آگاهیزنان شاغلذهن آگاهیزنانشادکامیمشارکتهنرنمایشچهارمانگيزشسمینار پایدیاادریسمغربخودگوییتصور از خودفطرتاسلامیالزاماتتربیتبانکعقودابن سینافارابیابن باجهنرخ بیکاریاشتغالبیکاریجرمتورمزنفقهاجتهاداسلامامام رضایهودیتهندوئیزتاریخبغدادقاهرهاشبیلیهاخبارجبرانتعهدویژگی هافرآیندازدواجادبیاتباباجانیامیندولتمهدیفاطمیانحفصیانمهدویتشاخصشخصیترفتارتمدنفلسفه اسپانیاهرمزصفویهتربیت دینیتنبیهجرحتبلیغاتمتونغدیر خمدرمانرتطوایفجناسهوشقدرترماننقدوكيلمعلمکُـلبفکرذکرپیرسمبیعکتابصحنفرمآرامپوسترعشقصحتانگیزهخلاقيتگلروستافهمرادیوبداءمُثلدروغتابوشاملوتاثیرعربکروناآتناامیدتفکرخلعحافظرندحجچینصلحثبتگناهعقدمارهمدممنجیهدفعدهخنثیدیندنیانفقهکلمهدعاهزینهقمرؤیامالیتولّیکیفرپلیسبهمنمرزمصرکمیعقلشبصبحمغمادرکلاملذتضررزهددیو
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !