#
ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

Untitled (2)

 

 

 

تدوین یک چارچوب جامع جهت بهینه سازی فرآیند استقرار خرده فروشی پاپ آپ
دوره 3، شماره 27، مرداد 99، صفحات 100 - 115
نویسندگان : نسا محمدی* 1 ، سارا محمدی 2 ، فرشید خانجانیان 3

1 دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان البرز، مرکز بین المللی قند،کرج،ایران

2 گروه مدیریت بازرگانی، واحد علوم وتحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران

3 دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان البرز، مرکز بین المللی قند،کرج،ایران

چکیده :
وقتی اقدامات آماده‌سازی در مرحله پیش از پاپ‌آپ انجام شد، تجربه پاپ‌آپ، در زمان و مکانی شکل می گیرد که تعامل فیزیکی، مشارکت برند و مشتری اتفاق می افتد. ورهوف و همکاران (2009) یک مدل مفهومی برای ایجاد تجربه مشتری در بافت محیط خرده فروشی ارائه می‌کنند که راهبرد مدیریت تجربه ی مشتری باید از اجزای زیر تشکیل شود: محیط اجتماعی، رابط کاربری خدمات، جو خرده‌فروشی، طبقه بندی محصول، مطلوبیت قیمت، تجربه ی مشتری در کانال های جایگزین، برند خرده‌فروشی و تجربه ی مشتری درگذر زمان. با توجه به اینکه فروشگاه پاپ‌آپ یکی از انواع فعالیت خرده فروشی محسوب می شود، بسیاری از اجزای سازنده ی تجربه ی مشتری که در محیط و بستر عمومی خرده‌فروشی، به کار گرفته می‌شوند قابلیت انطباق با شرایط خاص فعالیت‌های خرده‌فروشی پاپ آپ را نیز دارا هستند. خرده‌فروشی های پاپ‌آپ، موقتی هستند. اما علی‌رغم کوتاه‌مدت بودن بازه زمانی حضور فیزیکی خرده‌فروشی پاپ‌آپ، از طریق اتخاذ سبک‌های مدیریتی بهینه می‌توان روابط بلندمدتی را میان مصرف‌کننده و برند برقرار کرد (پومودورو، 2013). در این مقاله، مسائل کلیدی بحث می شود که شرکت‌های برند (شرکت‌های برگزارکننده‌ی راهبرد عملیاتی پاپ‌آپ) باید در طول مرحله پیش، حین و پس از استقرار پاپ‌آپ به آن توجه کنند. این مجموعه فعالیت‌ها از دیدگاه عملیاتی شامل اقدامات لجستیکی جمع‌بندی وسایل و ترک محل و مکان فروشگاه و از دیدگاه بلندمدت شامل سنجش و ارزشیابی میزان موفقیت فروشگاه و حفظ عنصر شتاب و تکانه ی برند است که ماحصل استقرار پاپ‌آپ به شمار می‌آید.
کلمات کلیدی :
خرده فروشی پاپ آپ، فروشگاه پاپ آپ، تکانه ی برند، تداعی های برند، بینش مشتری
آموزش همگانیتلفیق برنامه هااصلاح اجتماعیآموزش و پرورش جامعبحران هویتتغییر نقش هافردگراییمدگراییروزمرگیتعهد زناشوییفرائض دینیبعد اعتقادیبعد عاطفیحقوق شهروندیقانونشهروندمردمحقوق بشراخلاقکارنهج البلاغهانضباطوجدانمدیریتروانشناسیبهره وریکاراییسازمانفعال سازی رفتاریافسردگیکیفیت زندگی تامین مالی بازده سهام رگرسیون panel dataفضای آموزشیشادییادگیریبازخورد خودکنترلیبازخورد جفت شدهبیش فعال/ نقص توجهیادداریواکاویتحلیلنمادصادق هدایتمدیریت دانشکارآفرینیخلاقیتکنترل درونی و تمایل به قدرتشبکه های مجازیرسانهاقتصاداهرم مالیشرکت هاسرمایه گذاریخرده فروشی؛ تبلیغات؛ ارتباطات یکپارچه بازاریابی ؛ نقاط تماس؛ تفکر برندنامهموبدشهروویسرامینحسابداریاقتصاد مقاومتیشفافیت مالیفساد مالیمدیریت هزینهتوانمندسازیبانک رفاه استان خراسان جنوبیشبکه های ماهوار ایسبک زندگیجوانانشهر بابلسرتحلیل محتوامطالعات اجتماعیتکنیک ویلیام رومیتکنیک مک لافینمفهوم صلحهنر تعاملیسوآرم آرتهوش جمعیتدوین استراتژیجذب توریسم فرهنگیمدیریت استراتژیکساریبوستان ولایتنظام فئودالیاشکانیانساسانیانشیوه تولیدآسیاییمورخان روسیتعهد ایمنیشرکت های تولیدیصنعتشیوه های مدیریت دانشنوآوری سازمانیقابلیت نوآوری فرایندقابلیت نوآوری محصولعملکرد کاری کارآفرینانهآموزش سازمان کارآفرینآموزش ضمن خدمتشرکت آپاداناکارکردهای اجراییانگیزش تحصیلیرضایت تحصیلیاختلال خواندنآسیای مرکزیسیاست خارجیهمگراییواگراییبحران آبگروه ویژه اقدام مالی(FATF)ایرانپیامدهای مثبتپیامدهای منفیلیست سیاهسیستمبانکداریسیستم اطلاعات حسابداریمزیت رقابتیاستراتژی های کسب و کارساختار سررسید بدهی هاسررسید بدهی هاعلوم بلاغيفخررازيمفاتيح الغيبقرآن کریمعملکردیادگیری سازمانیگرایش به هدفبهبود عملکردپيچيدگي حسابداريصورت هاي مالي تلفيقياقلام تعهديتصویر شرکتارزش مشتریوفاداری مشتریاناعتماد به کارکنانمسئولیت اجتماییبرون سپاریعملکرد استراتژيکشهرک صنعتیگلپایگانآندلسطلیطلهانتقال علومرشد اقتصادیحلبشاماتسلاجقهبنی حمدانتشیع امامیهدمشقجنگ صلیبیهویت برندارزش ادراکیرضایتمندی مشتریموبایلاختلال دیکته نویسینادرپورتصویرپردازیرحمانیقرارداد الکترونیکیتجارت الکترونیکیمعاملات اینترنتیحسابداری رقابتیعملکرد مالیچندرسانهریاضیرضايت شغليمهارتهاي ارتباطيپرستارانورزشایرانسلارزشبرندپرسپولیسدبیران ایرانیتمدن اسلامینظام مالیاتیمدیریت درآمدرعیت پروریعدالتوحدت وجودوکالتماهیتعمل حقوقیعمل مادیفضای مجازیسطح آگاهیزنانشادکامیمشارکتهنرنمایشچهارمادریسمغربجامع قرویینخودگوییفطرتاسلامیالزاماتتربیتبانکعقودابن سینافارابیبیکاریجرمتورمتئوری بازیزنفقهاجتهادتونساسلامامام رضایهودیتمسیحیتهندوئیزتاریخبغدادقاهرهاخبارواحد یزدجبراناعتمادتعهدفرآیندرضایتازدواجدورة صفویباباجانیبیگزادهیارسانقلخانیامیندولتسامانیانمهدیممالیکشخصیتصقلیهسیسیلارزیابیتمدنهرمزصفویهتنبیهAHPجرحمتونرتطوایفقطربقدرتنقدشهادتمعلمعرفانفکرذکرپیرسمبیعامنیتجنایتگنبدفرمصحتانواعگلمنابعفهمبداءنمازقرآنمُثلتابوحماسهترسذنابهآرزوتفکرآرسفقهیرحلهرندحجچینصلحعقدماربوردیوبیعتولبههدفمطلقهخنثیمعاددیندنیانفقهبازیکلمهدعاقمرؤیاحجیتكارتوحیدسنتتوبهبهمنتغذیهمتهمشبرستممتعلمقاضیغزهزهددیوزبیرطلحه
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !