ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

Untitled (2)

 

 

 

خرده فروشی پاپ آپ (POP-UP Retailing) واکاوی جعبه ابزاری فایده گرا با قابلیت تعمیم بخشی به حوزه های نوظهور تجاری
دوره 3، شماره 26، تیر 99، صفحات 151 - 167
نویسندگان : نسا محمدی* 1 ، سارا محمدی 2

1 دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان البرز، مرکز بین المللی قند،کرج،ایران

2 گروه مدیریت بازرگانی، واحد علوم وتحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران

چکیده :
فروشگاه های پاپ آپ، پدیده جدیدی نیستند، با این حال، نقش آنها در راهبردهای تعیین مکان خرده فروشی مد بین المللی و داخلی هنوز به طور اصولی و هدفمند، تحلیل و بررسی نشده است اگرچه عوامل داخلی و خارجی نشان می دهد که فروشگاه پاپ آپ نقش مهمی در راهبردهای برنامه ریزی شده و نوظهور خرده فروشی بین المللی ایفا می کند. دیدگاه مشترک پژوهش های دانشگاهی و تحقیقات تجاری این است که فروشگاه پاپ آپ می تواند بخشی از راهبرد بازاریابی خرده فروشی کانال همه کاره باشد که در آن، ارتباط برند و خلق تجربه بهتر، موضوعات اصلی هستند. با این حال، فروشگاه پاپ آپ به عنوان یکی از اجزای مهم راهبرد خرده فروشی با قابلیت تعمیم بخشی به حوزه های نوظهور تجاری، بیشتر به عنوان یک فرصت خوب و یک روش کم هزینه برای عرضه محصول به بازار، در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، دسترسی داشتن به فضای خرده فروشی موقتی در شرایط اقتصادی متزلزل و نامطمئن، می تواند نقش مهمی نه تنها در مراحل تست، آزمون و تحقیق برای ارزیابی و انتخاب بازار ایفا کند بلکه نقش مهمی در آگاه سازی و انتخاب راهبردهای جایگاه یابی برند در آینده برای بازارهای مصرفی ویژه ای ایفا می کند که در آنها انتخاب مکان بسیار مهم و حیاتی است.
کلمات کلیدی :
خرده فروشی پاپ آپ، فروشگاه‌های برند پاپ‌آپ، محیط خرده‌فروشی موقتی، نوآوری
آموزش همگانیتلفیق برنامه هااصلاح اجتماعیآموزش و پرورش جامعبحران هویتتغییر نقش هافردگراییمدگراییروزمرگیتعهد زناشوییفرائض دینیبعد اعتقادیبعد عاطفیحقوق شهروندیقانونشهروندمردمحقوق بشراخلاقکارنهج البلاغهانضباطوجدانمدیریتروانشناسیبهره وریکاراییسازمانفعال سازی رفتاریافسردگیکیفیت زندگی تامین مالی بازده سهام رگرسیون panel dataفضای آموزشیشادییادگیریبازخورد خودکنترلیبازخورد جفت شدهبیش فعال/ نقص توجهیادداریواکاویتحلیلنمادصادق هدایتمدیریت دانشکارآفرینیخلاقیتکنترل درونی و تمایل به قدرتشبکه های مجازیرسانهگردشگري مجازي و چالش های گردشگري مجازياقتصاداهرم مالیشرکت هاسرمایه گذارینامهموبدشهروویسرامینحسابداریاقتصاد مقاومتیشفافیت مالیفساد مالیمدیریت هزینهتوانمندسازیبانک رفاه استان خراسان جنوبیشبکه های ماهوار ایسبک زندگیجوانانشهر بابلسرتحلیل محتوامطالعات اجتماعیتکنیک ویلیام رومیتکنیک مک لافینمفهوم صلحهنر تعاملیسوآرم آرتهوش جمعیتدوین استراتژیجذب توریسم فرهنگیمدیریت استراتژیکساریبوستان ولایتنظام فئودالیاشکانیانساسانیانشیوه تولیدآسیاییمورخان روسیتعهد ایمنیشرکت های تولیدیصنعتشیوه های مدیریت دانشنوآوری سازمانیقابلیت نوآوری فرایندقابلیت نوآوری محصولعملکرد کاری کارآفرینانهآموزش سازمان کارآفرینآموزش ضمن خدمتشرکت آپاداناکارکردهای اجراییانگیزش تحصیلیرضایت تحصیلیاختلال خواندنآسیای مرکزیسیاست خارجیهمگراییواگراییبحران آبایرانپیامدهای مثبتپیامدهای منفیلیست سیاهسیستمبانکداریسیستم اطلاعات حسابداریمزیت رقابتیوضعیت رقابت در بازار محصولاستراتژی های کسب و کارسررسید بدهی هاعلوم بلاغيفخررازيمفاتيح الغيبقرآن کریممدیریت کیفیت جامععملکردیادگیری سازمانیتوسعه شایستگیگرایش به هدفبهبود عملکردپيچيدگي حسابدارياقلام تعهديهزینه یابی بر مبنای نتایجتصویر شرکتارزش مشتریوفاداری مشتریاناعتماد به کارکنانمسئولیت اجتماییبرون سپاریعملکرد سازمانیساختار سازمانشهرک صنعتیگلپایگانآندلسطلیطلهانتقال علومرشد اقتصادیرقابت پذیریحلبشاماتسلاجقهبنی حمدانتشیع امامیهدمشقجنگ صلیبیهویت برندارزش ادراکیرضایتمندی مشتریموبایلنادرپوررحمانیشعر معاصرقرارداد الکترونیکیحسابداری مشتریعملکرد مالیچندرسانهریاضیپرستارانورزشایرانسلارزشبرندتمدن اسلامیمیزان مالیاترعیت پروریعدالتعرفان و تصوفعطار نیشابوریشعر تمثیلیمنطق الطیرهفت وادی عشقوکالتماهیتعمل مادیسطح آگاهیتاثیر فرهنگینواحی صنعتیشهرك صنعتی سپهرمطالعه كيفيحل مسئلهزنانسرمایۀ اجتماعیمشارکتهنرنمایشچهارمتفکرسیستمیادریسمغربسکه علی (ع)خودگوییتصور از خودفطرتاسلامیالزاماتتربیتبانکبازار بین بانکیعقودفارابیابن باجهنظریه اتصالامر سیاسیاشتغالبیکاریجرمتورمزنفقهاجتهادتونسیهودیتتاریخبغدادقاهرهاشبیلیهاخبارجبرانسرمایه فکریاعتمادتعهدفرآیندادبیاتباباجانیبیگزادهامینشرط ضمانعباسیاندولتمهدیمرابطینمهدویتشاخصآموزشمخزنسقف شیشه ایصقلیهپذیرشرفتارتمدناروپا سارتنهرمزصفویهنوآوریتنبیهزنان بارورAHPتدریسجرحمعلماندرمانرتجناسهوشرماننقدبازار بیمهکُـلبفکرذکرحکایتپیرسمبیعجنایتگنبدصحنفرمپوسترعشقصحتانواعگلخیانتمنابعفهمقبضتابوتاثیرنکاحتکانه ی برندهومرترسپیریتشیعذنابهعزت نفسامیدقالیخلعرندحجچینثبتگناهعقدمارهدفعدهخنثیمعاددیندنیادعاهزینهقمكاررباعیسنتقطرپیترزتغذیهمرزمدلحلاجشعرصبحمغتمرینسودضرردیو
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !