-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره89
-
تعداد مقالات2,938
-
تعداد نویسندگان5,180
-
مقالات پذیرش شده999
-
مقالات رد شده1,939
-
درصد پذیرش34%
-
درصد عدم پذیرش66%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده53
-
تعداد داوران82
-
تعداد مشاهده مقالات1,724,403
بررسی تاثیر انتظارات مشتریان در استفاده نهایی از اینترنت بانک
دوره 8، شماره 87، مرداد 1404، صفحات 63 - 78
1- دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، ایران
2- استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، ایران
3- کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، ایران
چکیده :
این مقاله با شناسایی عوامل موثر در شکل گیری نگرش ، به بررسی تاثیر انتظارات مشتریان در استفاده نهایی از اینترنت بانک در میان مشتریان بانک رفاه کارگران می پردازد. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران می باشند. بدین منظور 384 پرسشنامه بین شهر تهران جهت جمع آوری اطلاعات به روش نمونه گیری تصادفی ساده توزیع و جمع آوری شده است. پایایی پرسشنامه تحقیق حاضر به روش ضریب آلفای کرونباخ سنجش شده است که به میزان بوده است و روایی آن با تکنیک تحلیل عاملی تاییدی مورد سنجش قرار گرفته است. به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شده از روش مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج تحقیق حاضر تاثیر کیفیت، عدالت درک شده از خدمت، پذیرش فناوری و سازگاری بر نگرش، تاثیر کیفیت، نگرش و سازگاری بر رضایت، تاثیر رضایت بر اعتماد الکترونیک، تاثیر رضایت و اعتماد الکترونیک بر تمایل به استفاده و تاثیر تمایل به استفاده بر استفاده واقعی را مشخص می کند.
کلمات کلیدی :
- 138
- 78
- 1403/11/15
- 1404/01/03
- 1404/04/25



