


-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره86
-
تعداد مقالات1,559
-
تعداد نویسندگان3,197
-
مقالات پذیرش شده998
-
مقالات رد شده561
-
درصد پذیرش64.02%
-
درصد عدم پذیرش35.98%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده53
-
تعداد داوران82
-
تعداد مشاهده مقالات1,603,632
تاثیر ارتباط معلم با دانش آموزان در کمرویی دانش آموزان ابتدایی
دوره 3، شماره 29، مهر 99، صفحات 127 - 118
1- آموزگار ابتدایی استان ایلام
2- آموزگار ابتدایی استان ایلام
3- آموزگار ابتدایی استان ایلام
چکیده :
مقاله حاضر از نوع مروری کتابخانه ای است که با توجه به نظرات دانشمندان این عرصه گردآوری شده است. هدف از نگارش این مقاله بررسی تاثیر ارتباط معلم با دانش آموزان در کمرویی دانش آموزان ابتدایی است .
بنابراین ارزیابی مثبت معلم از سوی دانش آموز، وی را به اشتیاق بیشتر جهت حضور در مدرسه و برقراری ارتباط با معلم رهنمون می سازد. اما در صورتی که دانش آموز معلم خود را مثبت ارزیابی نکند، از برقراری ارتباط با معلم خود کناره گیری می کند که در نهایت موجب کمرویی وی می شود.
کلمات کلیدی :