


-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره86
-
تعداد مقالات2,932
-
تعداد نویسندگان5,125
-
مقالات پذیرش شده998
-
مقالات رد شده1,934
-
درصد پذیرش34.04%
-
درصد عدم پذیرش65.96%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده53
-
تعداد داوران82
-
تعداد مشاهده مقالات1,620,851
بررسی رابطه رهبری کاریزماتیک بر دستاوردهای تحصیلی دانش آموزان
دوره 3، شماره 30، آبان 99، صفحات 74 - 67
1- آموزگار ابتدایی استان ایلام
2- آموزگار ابتدایی استان ایلام
چکیده :
مقاله حاضر از نوع مروری- کتابخانه است که با جستوجو در منابع مختلف به رشته تحریر در آمده است. هدف از نگارش این مقاله بررسی رابطه رهبری کاریزماتیک بر دستاوردهای تحصیلی دانش آموزان است. نتیجه این مقاله نشان می دهد که مدیرانی که از سبک رهبری کاریزماتیک استفاده می کنند از طریق جلب احترام، اعتماد و تعهد در دانش آموزان خود قادرند تا در آنان نفوذ کنند و به این ترتیب در دانش آموزان خود تلاش موردنیاز را برای رسیدن به سطوح بهینه عملکرد برانگیزانند. بنابراین سبک رهبری کاریزماتیک اثر معناداری بر دستاوردهای تحصیلی دانش آموزان دارد.
کلمات کلیدی :