#
ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

Untitled (2)

 

 

 

فضای مجازی و اخلاق حرفه ای اموزشی
دوره 3، شماره 33، بهمن 99، صفحات 37 - 30
نویسندگان : سیده فاطمه قرشی* 1 ، باقر باقریان کاسگری 2

1 دانشجوی DBA سازمان مدیریت صنعتی گیلان

2 هیات علمی دانشگاه پیام نور

چکیده :
هر جامعه امروز به طور روز افزون از جنبه های آموزشی ، ارتباطات ، اطلاعات، اقتصاد، بازار و به تکنولوژی های ارتباطی و شبکه های اطلاعاتی وابسته شده است. با گسترش و نفوذ این تکنولوژی ها در چارچوب های بیرون از نهادهای علمی و پژوهشی و مبدل شدن ان به محیط هایی از نوع خانگی و یا اقتصادی و ... برداشت های تازه ای از رابطه اخلاقیات را با آن مطرح کرده است. در این شرایط نظام های اخلاقی، در چالش و کشمکش با تکنولوژی های اطلاعاتی و ارتباطی چگونه باید عمل کنند؟ در عصر دیجیتالی، اخلاق رسانه باید کارهایی را متناسب با خصوصیات متمایز یک سامانه شبکه ای ، موتورهای جستجو و پایگاه داده های رایانه فهرست کند. این چارچوب اخلاقی در موثرترین صورت خود باید بر ساختارهای اجتماعی متمرکز شود تا بتواند معلوم کند که صورت بندی های سیاسی و فرهنگی در وضعیت های بر خط و غیر خط اساسا هستند.در این پهنه، اخلاق بازنمایی دارای یک جهت گیری جدید است، باید توجه داشت اخلاق حرفه ای رعایت حقوق دیگران (مخاطبان ، مشتریان، ذی نفعان، کارمندان و ...) است که منجر به شکل گیری تعامل می شود و این تعاملات و ارتباطات میان سازمان با دیگران ، رضایتمندی و افزایش آرامش در فضای مجازی را باعث می شود.
کلمات کلیدی :
اخلاق حرفه ای، اموزش مجازی، فضای مجازی
آموزش همگانیتلفیق برنامه هااصلاح اجتماعیآموزش و پرورش جامعبحران هویتتغییر نقش هافردگراییمدگراییروزمرگیتعهد زناشوییفرائض دینیبعد اعتقادیبعد عاطفیحقوق شهروندیقانونشهروندمردمحقوق بشراخلاقکارنهج البلاغهانضباطوجدانمدیریتروانشناسیبهره وریکاراییسازمانفعال سازی رفتاریافسردگیکیفیت زندگی تامین مالی بازده سهام رگرسیون panel dataفضای آموزشیشادییادگیریبازخورد خودکنترلیبازخورد جفت شدهبیش فعال/ نقص توجهیادداریواکاویتحلیلنمادصادق هدایتمدیریت دانشکارآفرینیخلاقیتکنترل درونی و تمایل به قدرتشبکه های مجازیرسانهگردشگري مجازي و چالش های گردشگري مجازياقتصاداهرم مالیشرکت هاسرمایه گذاریخرده فروشی؛ تبلیغات؛ ارتباطات یکپارچه بازاریابی ؛ نقاط تماس؛ تفکر برندنامهموبدشهروویسرامینحسابداریاقتصاد مقاومتیشفافیت مالیفساد مالیمدیریت هزینهتوانمندسازیبانک رفاه استان خراسان جنوبیشبکه های ماهوار ایسبک زندگیجوانانشهر بابلسرتحلیل محتوامطالعات اجتماعیتکنیک ویلیام رومیتکنیک مک لافینمفهوم صلحهنر تعاملیسوآرم آرتهوش جمعیتدوین استراتژیجذب توریسم فرهنگیمدیریت استراتژیکساریبوستان ولایتنظام فئودالیاشکانیانساسانیانشیوه تولیدآسیاییمورخان روسیتعهد ایمنیشرکت های تولیدیصنعتشیوه های مدیریت دانشنوآوری سازمانیقابلیت نوآوری فرایندقابلیت نوآوری محصولعملکرد کاری کارآفرینانهآموزش سازمان کارآفرینآموزش ضمن خدمتشرکت آپاداناکارکردهای اجراییانگیزش تحصیلیرضایت تحصیلیاختلال خواندنآسیای مرکزیسیاست خارجیهمگراییواگراییبحران آبگروه ویژه اقدام مالی(FATF)ایرانپیامدهای مثبتپیامدهای منفیلیست سیاهسیستمبانکداریسیستم اطلاعات حسابداریمزیت رقابتیاستراتژی های کسب و کارساختار سررسید بدهی هاسررسید بدهی هاعلوم بلاغيفخررازيمفاتيح الغيبقرآن کریممدیریت کیفیت جامععملکردیادگیری سازمانیتوسعه شایستگیگرایش به هدفحسابرسی عملیاتی- اثربخشیبهبود عملکردشفافيت گزارشگري مالياقلام تعهديهزینه یابی بر مبنای نتایجسود با رویکرد فعالیت در سطح ساختاریتصویر شرکتارزش مشتریوفاداری مشتریاناعتماد به کارکنانبرون سپاریعملکرد سازمانیعدم اطمینان محیطیعملکرد استراتژيکشهرک صنعتیگلپایگانآندلسطلیطله ابن صاعد اندلسیانتقال علومرشد اقتصادیرقابت پذیریحلبشاماتسلاجقهبنی حمدانتشیع امامیهدمشقهویت برندارزش ادراکیاعتماد نام تجاریموبایلعملکرد توجهنادرپوررحمانیشعر معاصرتجارت الکترونیکیعملکرد مالیچندرسانهریاضیهوش فرهنگیرضايت شغليپرستارانورزشایرانسلارزشبرندپرسپولیسعدالتوحدت وجودوکالتماهیتسطح آگاهیزنانشادکامیمشارکتهنرنمایشچهارمانگيزشتفکرسیستمیادریسمغربسکه علی (ع)فطرتاسلامیتربیتبانکعقودفارابیابن باجهاشتغالبیکاریجرمتورمزنفقهاجتهادتونساسلامیهودیتزرتشتهندوئیزتاریخبغدادقاهرهاخبارجبراناعتمادتعهدرضایتازدواجقلخانیامینعباسیاندولتمهدیموحدینمهدویتبحراندانش پایدارمخزنکاستاصقلیهسیسیلتمدناروپا سارتنتوین بیپرتغالهرمزصفویهتنبیهمعنویت درمانیزنان نابارورفرهنگAHPجرحانتحالمتونرتمثلثاترماننقدوكيلفکرذکربیع سلممبیعخاندانگنبدصحنفرمآرامعشقصحتپژوهشگلمنابعفهمرادیوبداءنمازسلامتقبضمعوضمُثلقایناتتابومحلهتاثیرنکاحپیریشریعتآتناذنابهدهاندندانقالیسوریهخلعرندحجچیندانشثبتگناهعقدماربوردیواصولبیعتمحبتولبهوحدتهدفعدهحاملنشوزدیندنیانفقهشیعهلفظدعاقمتغییركارزوجمالیسنتتوبهبهمنتغذیهمرزمصرمجرمکمیمتهمتعزیرمغمغبچهمادراملادستورلذتزهددیو
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !