ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما

Untitled (2)

 

 

 

نقش شبکه‌های اجتماعی در توسعه و بهبود خدمات گردشگری
دوره 1، شماره 3، مرداد 1397، صفحات 40 - 50
نویسندگان : طاهره خرامان 1 ، محبوبه منتظرعطایی* 2

1

2

چکیده :
هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی در توسعه و بهبود خدمات گردشگری می ‌باشد. این پژوهش از نوع پژوهش های کاربردی و از نظر شیوه، توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل 186 آژانس گردشگری در مشهد و نمونه بر اساس جدول مورگان 123 آژانس گردشگری به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده اند. روش گردآوری اطلاعات کتابخانه‌ای و پیمایشی است. جهت گردآوری داده‌ها از پرسشنامه محقق ساخته 25 سؤالی استفاده ‌شده است . روایی پرسشنامه از طریق روایی صوری و اتخاذ نظرات اساتید روان سنج اخذ شده است. پایایی تحقیق با ضریب آلفای کرونباخ برای شبکه های اجتماعی و صنعت گردشگری به ترتیب 0.78 و 0.81 است. نتایج نشان داد که بین شبکه‌های اجتماعی و اطلاع ‌رسانی ارتباط وجود دارد؛ بین شبکه‌های اجتماعی و تبادل اطلاعات ارتباط وجود دارد. بین شبکه‌های اجتماعی و صنعت توریسم ارتباط وجود ندارد؛ و بین شبکه‌های اجتماعی و عملکرد آژانس‌های مسافرتی ارتباط وجود ندارد.
کلمات کلیدی :
شبکه‌های مجازی، رسانه، گردشگري مجازي و چالش‌های گردشگري مجازي
آموزش همگانیتلفیق برنامه هااصلاح اجتماعیآموزش و پرورش جامعبحران هویتتغییر نقش هافردگراییمدگراییروزمرگیتعهد زناشوییفرائض دینیبعد اعتقادیبعد عاطفیحقوق شهروندیقانونشهروندمردمحقوق بشراخلاقکارنهج البلاغهانضباطوجدانمدیریتروانشناسیبهره وریکاراییسازمانفعال سازی رفتاریافسردگیکیفیت زندگی تامین مالی بازده سهام رگرسیون panel dataفضای آموزشیشادییادگیریبازخورد خودکنترلیبازخورد جفت شدهبیش فعال/ نقص توجهیادداریواکاویتحلیلنمادصادق هدایتمدیریت دانشکارآفرینیخلاقیتکنترل درونی و تمایل به قدرتشبکه های مجازیرسانهگردشگري مجازي و چالش های گردشگري مجازياقتصاداهرم مالیشرکت هاسرمایه گذاریخرده فروشی؛ تبلیغات؛ ارتباطات یکپارچه بازاریابی ؛ نقاط تماس؛ تفکر برندنامهموبدشهروویسرامینحسابداریاقتصاد مقاومتیشفافیت مالیفساد مالیمدیریت هزینهتوانمندسازیبانک رفاه استان خراسان جنوبیشبکه های ماهوار ایسبک زندگیجوانانشهر بابلسرتحلیل محتوامطالعات اجتماعیتکنیک ویلیام رومیتکنیک مک لافینمفهوم صلحهنر تعاملیسوآرم آرتهوش جمعیتدوین استراتژیجذب توریسم فرهنگیمدیریت استراتژیکساریبوستان ولایتنظام فئودالیاشکانیانساسانیانشیوه تولیدآسیاییمورخان روسیتعهد ایمنیشرکت های تولیدیصنعتشیوه های مدیریت دانشنوآوری سازمانیقابلیت نوآوری فرایندقابلیت نوآوری محصولعملکرد کاری کارآفرینانهآموزش سازمان کارآفرینآموزش ضمن خدمتشرکت آپاداناکارکردهای اجراییانگیزش تحصیلیرضایت تحصیلیاختلال خواندنآسیای مرکزیسیاست خارجیهمگراییواگراییبحران آبایرانپیامدهای مثبتپیامدهای منفیلیست سیاهسیستمبانکداریسیستم اطلاعات حسابداریمزیت رقابتیوضعیت رقابت در بازار محصولاستراتژی های کسب و کارساختار سررسید بدهی هاسررسید بدهی هاعلوم بلاغيفخررازيمفاتيح الغيبقرآن کریممدیریت کیفیت جامععملکردیادگیری سازمانیتوسعه شایستگیگرایش به هدفبهبود عملکردپيچيدگي حسابدارياقلام تعهديهزینه یابی بر مبنای نتایجتصویر شرکتارزش مشتریوفاداری مشتریاناعتماد به کارکنانمسئولیت اجتماییبرون سپاریعملکرد سازمانیشرکت میهن شهر کرمانشاهسيستم هاي اطلاعاتي مديريتساختار سازمانشهرک صنعتیگلپایگانآندلسطلیطلهانتقال علومرشد اقتصادیرقابت پذیریحلبشاماتسلاجقهبنی حمدانتشیع امامیهدمشقجنگ صلیبیهویت برندارزش ادراکیموبایلعملکرد توجهنادرپوررحمانیمعاملات اینترنتیچندرسانهریاضیرضايت شغليپرستارانورزشایرانسلارزشبرندپرسپولیسدبیران ایرانیتبعیض مالیاتینظام مالیاتیمدیریت درآمدعدالتعرفان و تصوفعطار نیشابوریوکالتماهیتفضای مجازیزنانمدارس بزرگسالانهنرنمایشچهارمانگيزشدوره ابتداییادریسمغربتصور از خودفطرتاسلامیتربیتبانکعقودفارابیابن باجهقرون وسطیجرمتورمزنفقهتونساسلامیهودیتزرتشتهندوئیزتاریخبغدادقاهرهاشبیلیهاخبارجبرانتعهدرضایتازدواجادبیاتبیگزادهقلخانیامیندولتمهدیموحدینحفصیانمهدویتبحرانمخزنکاستاصقلیهگیلانرفتارتمدنفلسفه اروپا سارتنپرتغالهرمزصفویهتنبیهجرحمتونهردنگیرتجناسمثلثاتهوشتعارضحادثه سانچینقدوكيلمعلمفکرذکرمولاناایجازپیرستسلیممبیعکتابپهلوانصحنفرمآرامصحتانگیزهخلاقيتانواعگلمنابعبداءنمازاقباضمعوضپی بستمُثلتقلیدتابومحلهتاثیرپیریسهروردیعمانآتناتشیعخلافتمشهدامیدتفکرقالیزئوسخلععبدریرندحجچینثبتشیرهمارمنجیهدفعدهدیندنیابازیکلمهدعاهزینهقمحجیتغربكارتوحیدتوبهمرزمدلمتهمقصهشعرموسیقیشبصبحمغضررضرّغزهشامدیوزبیر
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !