


-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره88
-
تعداد مقالات2,926
-
تعداد نویسندگان5,150
-
مقالات پذیرش شده992
-
مقالات رد شده1,934
-
درصد پذیرش33.9%
-
درصد عدم پذیرش66.1%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده53
-
تعداد داوران82
-
تعداد مشاهده مقالات1,662,175
بررسی تاثیر برنامهریزی درسی با رویکرد فناورانه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان دشتی
دوره 4، شماره 36، اردیبهشت 1400، صفحات 230 - 238
1- کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات و آموزگار پایه دوم دبستان شهید چمران
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر برنامهریزی درسی با رویکرد فناورانه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان دشتی انجام گرفت. پژوهش حاضر از نظر هدف كاربردي و از نظر روش، توصيفي از نوع تحقيق پیمایشی است. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان دشتی می باشند. برای برآورد حجم نمونه، از جدول مورگان استفاده شده است. حجم نمونه با استفاده از جدول نمونه گیری مورگان 364 به دست آمد. به منظور گردآوری اطلاعات از پرسشنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات و پرسشنامه عملکرد تحصیلی دانشجویان استفاده شد. در سطح آمار توصيفي از شاخص¬هايي همچون جداول و نمودارهای توزيع فراواني، ميانگين و انحراف استاندارد، و در سطح آمار استنباطي از آزمون رگرسیون چندگانه استفاده گردید. در تبیین و تحلیل و نتایج به دست آمده مشخص شد که برنامهریزی درسی با رویکرد فناورانه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی تاثیر معنادار و مثبت دارد.
کلمات کلیدی :
- 726
- 281
- 1399/09/28
- 1399/12/21
- 1400/02/18