


-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره88
-
تعداد مقالات2,926
-
تعداد نویسندگان5,150
-
مقالات پذیرش شده992
-
مقالات رد شده1,934
-
درصد پذیرش33.9%
-
درصد عدم پذیرش66.1%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده53
-
تعداد داوران82
-
تعداد مشاهده مقالات1,662,165
تاثیر ادراک از محیط بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان
دوره 3، شماره 28، شهریور 99، صفحات 60 - 50
1- آموزگار ابتدایی استان ایلام
2- آموزگار ابتدایی استان ایلام
3- آموزگار ابتدایی استان ایلام
چکیده :
مقاله حاضر از نوع مروری – کتابخانه ای است که با توجه به نظرات اندیشمندان این حوزه گردآوری و نگاشته شده است. هدف از به تحریر در آوردن این مقاله تاثیر ادراک از محیط بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان و افزایش افق دید مربیان عرصه تعلیم و تربیت است. نتایج این مقاله نشان می دهد که موفقیت تحصیلی دانش آموزان تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که یکی از این عوامل محیط مدرسه می باشد. جو مدرسه به عنوان برنامه ای است که نوشته نمی شود و توسط همه ادراک می شود که به گفته ی پونز تحت عنوان برنامه درسی پنهان از آن یاد می شود.
کلمات کلیدی :