


-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره85
-
تعداد مقالات1,555
-
تعداد نویسندگان3,191
-
مقالات پذیرش شده994
-
مقالات رد شده561
-
درصد پذیرش63.92%
-
درصد عدم پذیرش36.08%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده53
-
تعداد داوران82
-
تعداد مشاهده مقالات1,601,645
بررسی محتوی کتاب فارسی خوانداری و نوشتاری پایه سوم ابتدایی بر اساس رعایت مشخصات ظاهری کتاب (جلد، تصاویر، خط)
دوره 5، شماره 50، تیر 1401، صفحات 59 - 68
1- کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی ، واحد بوشهر ، دانشگاه آزاد اسلامی ، بوشهر ، ایران
چکیده :
تحقیق حاضر با هدف بررسی محتوای کتاب فارسی خوانداری و نوشتاری پایه سوم ابتدایی بر اساس رعایت مشخصات ظاهری کتاب (جلد، تصاویر، خط) انجام شده است. روش تحقیق توصیفی از نوع تحلیل محتوای کیفی بود. معیارهای مطلوب تنظیم کتاب درسی به لحاظ مشخصات ظاهری کتاب (جلد، تصاویر، خط) در کتاب فارسی خوانداری و نوشتاری پایه سوم ابتدایی باید رعایت شود. در تحلیلی که از کتاب درسی به عمل آمد، در بعضی از دروس معیارها با شاخص مطابقت دارد. ولی در بعضی از درسها تصاویر با متن درس همخوانی ندارد و نیاز است برای رسیدن به معیارهای مطلوب کتاب درسی، کتاب فارسی خوانداری و نوشتاری مورد بازبینی گرفته شده باشد.
کلمات کلیدی :
- 1,400
- 342
- 1400/10/18
- 1401/01/07
- 2022/07/17