ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما

Untitled (2)

 

 

 

کتاب شناسی دستور زبان فارسی
دوره 8، شماره 86، تیر 1404، صفحات 60 - 66
نویسندگان : شکیبا ولدبیگی* 1، متین قادری 2
1- دانشجوی دبیری ادبیات فارسی پردیس فاطمه الزهرا (س) تبریز
2- دانشجوی دبیری الهیات پردیس شهید مقصودی همدان
چکیده :
مقاله حاضر به روش مروری_کتابخانه ای است، که با توجه به نظرات اندیشمندان این عرصه به رشته تحریر درآمده است. هدف از این مطالعه بررسی کتاب شناسی دستور زبان فارسی انجام گرفته می‌باشد. محتوای لازم برای نگارش این مطالعه از طریق جستجو پایگاه های اطلاعاتی SID، scholar G و موتور جستجوی گوگل به دست آمده است. نتایج به دست آمده نشان می‌دهد، در نظام آموزشی ایران در مقطع دبستان بیشتر بر مهارت خواندن و نوشتن تاکید می‌شود. تا دانش آموزان با تقویت مهارت خواندن و نوشتن خود با ساختارهای دستور زبانی بهتر آشنا شوند.
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !