


-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره86
-
تعداد مقالات1,559
-
تعداد نویسندگان3,197
-
مقالات پذیرش شده998
-
مقالات رد شده561
-
درصد پذیرش64.02%
-
درصد عدم پذیرش35.98%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده53
-
تعداد داوران82
-
تعداد مشاهده مقالات1,603,712
کتاب شناسی دستور زبان فارسی
دوره 8، شماره 86، تیر 1404، صفحات 60 - 66
1- دانشجوی دبیری ادبیات فارسی پردیس فاطمه الزهرا (س) تبریز
2- دانشجوی دبیری الهیات پردیس شهید مقصودی همدان
چکیده :
مقاله حاضر به روش مروری_کتابخانه ای است، که با توجه به نظرات اندیشمندان این عرصه به رشته تحریر درآمده است. هدف از این مطالعه بررسی کتاب شناسی دستور زبان فارسی انجام گرفته میباشد. محتوای لازم برای نگارش این مطالعه از طریق جستجو پایگاه های اطلاعاتی SID، scholar G و موتور جستجوی گوگل به دست آمده است. نتایج به دست آمده نشان میدهد، در نظام آموزشی ایران در مقطع دبستان بیشتر بر مهارت خواندن و نوشتن تاکید میشود. تا دانش آموزان با تقویت مهارت خواندن و نوشتن خود با ساختارهای دستور زبانی بهتر آشنا شوند.
کلمات کلیدی :
- 6
- 1
- 1403/09/14
- 1403/11/28
- 1404/01/24