ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

Untitled (2)

 

 

 

بررسی چگونگی شکل گیری زبان‌های خارجی در کودکان
دوره 7، شماره 79، آذر 1403، صفحات 47 - 54
نویسندگان : فاطمه سعادت آقبلاغ* 1 ، فاطمه جعفری کلیبری 2

1 دانشجوی کارشناسی پیوسته دانشگاه فرهنگیان الزهراء تبریز

2 دکتری زبان و ادبیات فارسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان تبریز

چکیده :
یادگیری زبان دوم امروزه یکی از مهم‌ترین و پرکاربردی‌ترین مهارت‌های فردی و اجتماعی می‌باشد بررسی چگونگی یادگیری زبان دوم هدف پژوهش حاضر می‌باشد. روش پژوهش در مقالۀ حاضر از نوع توصیفی مقالات مروری می‌باشد جهت گردآوری اطلاعات از مطالعات کتابخانه ای شامل مقالات، پایان‌نامه‌ها، رسالات، کتاب‌ها و سایت‌هایی مثل Sid و nurmags استفاده شده است. نتایج این پژوهش با یافته‌های شرقی و اکبری (1399) و پیشقدم (1402) مطابقت دارد. آنچه اهمیت دارد این که يادگيري زبان، فرايند پيچيده‌اي است كه عوامل مختلفي در آن نقش دارند. نقش جدانشدني و اجتناب ناپذير عوامل عاطفي و رواني در محيط هاي آموزش زبان انگليسي به عنوان زبان دوم و يا زبان خارجه انكارناپذير است. اهتمام خانواده برای سوق دادن فرزندانشان به زبان‌آموزی نیز موید این است که هرچه زبان‌های بیشتری بیاموزیم زندگی راحت‌تر و موفق‌تری را تجربه خواهیم کرد.
کلمات کلیدی :
زبان‌آموزی، زبان دوم، یادگیری زبان دوم، ایران، کودکان
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !