ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما

Untitled (2)

 

 

 

بررسی تأثیر هویت برند بر اعتماد نام تجاری (مشتریان محصولات موبایل شرکت سامسونگ در شهر خرم آباد)
دوره 1، شماره 7، آذر 97، صفحات 0 - 0
نویسندگان : فاطمه نظری* 1 ، دکتر فتانه یاراحمدی 2

1

2

چکیده :
تحقیق پیش رو با هدف بررسی تأثیر هویت برند بر اعتماد نام تجاری در میان مشتریان محصولات موبایل شرکت سامسونگ در شهر خرم آباد طراحی و اجرا شده است به این منظور مشتریان محصولات موبایل شرکت سامسونگ در شهر خرم آباد به عنوان جامعه آماری لحاظ و مورد بررسی قرار گرفت. این مطالعه از دید روش جز تحقیقات توصیفی و از نظر هدف کاربردی و به لحاظ روش جمع آوری اطلاعات پیمایشی است. از بعد زمانی،مقطعی و براساس داده‌ها یک مطالعه کمی محسوب می‌شود. با توجه به اینکه جامعه آماری تحقیق نامحدود است نمونه‌ای به تعداد 384عضو از میان آنها برگزیده شد. برای سنجش مفاهیم اساسی تحقیق، به ترتیب از پرسشنامه هویت برند شامل 11سؤال اعتماد نام تجاری 12سؤال به کار برده شد. پایایی سوالات پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ برای دو متغیر اشاره شده به ترتیب هویت برند724/0و اعتماد نام تجاری 825/0محاسبه گردید. روایی آزمون نیز با استفاده از نظرات و پیشنهادات چند تن از اساتید دانشگاه و کارشناسان تأیید شد. جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها از روش رگرسیون و آزمون کلموگروف- اسمیرنوف استفاده شد. یافته‌های نهایی تحقیق در نرم افزارSPSS، حاکی از وجود ارتباط معنادار، بین هویت برند و ابعاد آن(ارزش ادراکی،رضایتمندی مشتریان،شناسایی نام تجاری)با اعتماد نام تجاری در بین مشتریان محصولات موبایل شرکت سامسونگ مورد مطالعه است.
کلمات کلیدی :
هویت برند،ارزش ادراکی،رضایتمندی مشتری،شناسایی نام تجاری ،اعتماد نام تجاری ،موبایل
آموزش همگانیتلفیق برنامه هااصلاح اجتماعیآموزش و پرورش جامعبحران هویتتغییر نقش هافردگراییمدگراییروزمرگیتعهد زناشوییفرائض دینیبعد اعتقادیبعد عاطفیحقوق شهروندیقانونشهروندمردمحقوق بشراخلاقکارنهج البلاغهانضباطوجدانمدیریتروانشناسیبهره وریکاراییسازمانفعال سازی رفتاریافسردگیکیفیت زندگی تامین مالی بازده سهام رگرسیون panel dataفضای آموزشیشادییادگیریبازخورد خودکنترلیبازخورد جفت شدهبیش فعال/ نقص توجهیادداریواکاویتحلیلنمادصادق هدایتمدیریت دانشکارآفرینیخلاقیتکنترل درونی و تمایل به قدرتشبکه های مجازیرسانهگردشگري مجازي و چالش های گردشگري مجازياقتصاداهرم مالیشرکت هاسرمایه گذاریخرده فروشی؛ تبلیغات؛ ارتباطات یکپارچه بازاریابی ؛ نقاط تماس؛ تفکر برندنامهموبدشهروویسرامینحسابداریاقتصاد مقاومتیشفافیت مالیفساد مالیمدیریت هزینهتوانمندسازیبانک رفاه استان خراسان جنوبیشبکه های ماهوار ایسبک زندگیجوانانشهر بابلسرتحلیل محتوامطالعات اجتماعیتکنیک ویلیام رومیتکنیک مک لافینمفهوم صلحهنر تعاملیسوآرم آرتهوش جمعیتدوین استراتژیجذب توریسم فرهنگیمدیریت استراتژیکساریبوستان ولایتنظام فئودالیاشکانیانساسانیانشیوه تولیدآسیاییمورخان روسیتعهد ایمنیشرکت های تولیدیصنعتشیوه های مدیریت دانشنوآوری سازمانیقابلیت نوآوری فرایندقابلیت نوآوری محصولعملکرد کاری کارآفرینانهآموزش سازمان کارآفرینآموزش ضمن خدمتشرکت آپاداناکارکردهای اجراییانگیزش تحصیلیرضایت تحصیلیاختلال خواندنآسیای مرکزیسیاست خارجیهمگراییواگراییبحران آبگروه ویژه اقدام مالی(FATF)ایرانپیامدهای مثبتپیامدهای منفیلیست سیاهسیستمبانکداریسیستم اطلاعات حسابداریمزیت رقابتیسررسید بدهی هاعلوم بلاغيفخررازيمفاتيح الغيبقرآن کریمعملکردیادگیری سازمانیتوسعه شایستگیگرایش به هدفبهبود عملکردپيچيدگي حسابداريشفافيت گزارشگري مالياقلام تعهديتصویر شرکتارزش مشتریوفاداری مشتریانمسئولیت اجتماییبرون سپاریسيستم هاي اطلاعاتي مديريتعملکرد استراتژيکساختار سازمانگلپایگانآندلسطلیطله ابن صاعد اندلسیانتقال علومرقابت پذیریحلبشاماتسلاجقهبنی حمدانتشیع امامیهدمشقجنگ صلیبیهویت برندارزش ادراکیموبایلعملکرد توجهنادرپورتصویرپردازیرحمانیشعر معاصرعملکرد مشتریعملکرد مالیچندرسانهریاضیپرستارانورزشایرانسلارزشبرندپرسپولیستعریب دیوانهاتمدن اسلامیتبعیض مالیاتینظام مالیاتیعدالتشعر تمثیلیمنطق الطیروحدت وجودوکالتماهیتعمل مادیادبیات آیندهسطح آگاهیبهره وری نیروی انسانینواحی صنعتیزنانشادکامیسلامت اجتماعیمشارکتهنرنمایشچهارمادریسمغربتاب آوریفطرتتربیتبانکعقودابن سینافارابیابن رشدملا صدرابیکاریجرمتورمزنفقهاجتهادتونساسلاممسیحیتزرتشتتاریخبغدادقاهرهشخصیت پردازیتعهدفرآیندرضایتدورة صفویادبیاتیارسانامینجبران خسارهعباسیانوزیراندولتمهدیمرابطینمهدویتمخزنکاستاصقلیهرفتارتمدنفلسفه اروپا سارتنهرمزتنبیهکارکنانتدریسخانوادهجرحتبلیغاتمتونرتصنایع بدیعیجناسهوشتعارضرماننقدوكيلحقوقعرفانفکرذکرمثنوی معنویمولاناپیرسمبیعنوجوانانگنبدفرمآرامبطلانصحتانواعگلمنابعفهمرادیوبداءنمازقبضمُثلتابوفروغمحلهفوکوهومرمصلحتعربکروناآتناذنابهبنی حمودخداوندفقهیحافظرندحجزیارتچینجلوهصلحثبتگناهعقدمارعین تعهدبیعتمحبتمنجیتسننعدهدیندنیانفقهپرستاربازیکلمهلفظدعاقمتغییررؤیاكارجمعیتتوبهمصرایذهکیفیکمیقصهاسبصبحمغصبوریحبسرنگضررغزههابزدیومبانی
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !