


-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره87
-
تعداد مقالات2,934
-
تعداد نویسندگان5,131
-
مقالات پذیرش شده1,000
-
مقالات رد شده1,934
-
درصد پذیرش34.08%
-
درصد عدم پذیرش65.92%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده53
-
تعداد داوران82
-
تعداد مشاهده مقالات1,623,330
بررسی یادگیری الکترونیکی در آموزش های مجازی
دوره 7، شماره 82، اسفند 1403، صفحات 35 - 43
1- کارشناس مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه تبریز
چکیده :
فناوري اطلاعات و ارتباطات را مي توان به عنوان ابزاري مقتدر و قوي براي ارتقاي كيفيت وكارآيي آموزش مورد استفاده قرار داد. در همین راستا آموزش مجازي ساختاري را به وجود مي آورد که از این طریق کیفیت آموزش ارتقاءیافته و فراگیران علم مي توانند با استفاده از این فناوري به منابع یادگیري وسیعي دست یابند و انگیزه یادگیري خلاق را در خود افزایش دهند. محیط های یادگیری الکترونیکی متفاوت از محیط های یادگیری رایج هستند و بر همین اساس اصول طراحی و برنامه ریزی خاص خود را که متناسب با ویژگی های این نوع از آموزش است می طلبد. همچنین منابع يادگيري الکترونیکی مراجع اطلاعاتي موثقي هستند كه فراگیران علم در حين يادگيري، تفكر، انجام دادن فعاليتهاي يادگيري يا طراحي ايده هاي جديد بر حسب نياز به آن مراجعه مي كنند.
کلمات کلیدی :
- 227
- 73
- 1403/07/02
- 1403/08/20
- 1403/12/25