ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما

Untitled (2)

 

 

 

بررسی یادگیری الکترونیکی در آموزش های مجازی
دوره 7، شماره 82، اسفند 1403، صفحات 35 - 43
نویسندگان : ملیحه فرتاش* 1
1- کارشناس مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه تبریز
چکیده :
فناوري اطلاعات و ارتباطات را مي توان به عنوان ابزاري مقتدر و قوي براي ارتقاي كيفيت وكارآيي آموزش مورد استفاده قرار داد. در همین راستا آموزش مجازي ساختاري را به وجود مي آورد که از این طریق کیفیت آموزش ارتقاءیافته و فراگیران علم مي توانند با استفاده از این فناوري به منابع یادگیري وسیعي دست یابند و انگیزه یادگیري خلاق را در خود افزایش دهند. محیط های یادگیری الکترونیکی متفاوت از محیط های یادگیری رایج هستند و بر همین اساس اصول طراحی و برنامه ریزی خاص خود را که متناسب با ویژگی های این نوع از آموزش است می طلبد. همچنین منابع يادگيري الکترونیکی مراجع اطلاعاتي موثقي هستند كه فراگیران علم در حين يادگيري، تفكر، انجام دادن فعاليتهاي يادگيري يا طراحي ايده هاي جديد بر حسب نياز به آن مراجعه مي كنند.
مدیریت آموزشبرنامه ریزی آموزشیآموزش مدیرانپاکدشتانتظارات مشتریاینترنت بانکبانکداری الکترونیکیغزنیمعماریفرهنگهندغزنویانتکنوپولیهویت فرهنگیحفاظت از فرهنگ های بومیراهکارهای حفاظت از فرهنگ های محلیروان درمانی مثبت گراآشفتگی روانیاسترساضطرابخشم و افسردگیمدیریت دانشساختار سازمانی مدارستوسعه حرفه ای معلمانپیروی از رژیم غذاییذهن آگاهیقدرت ایگوتاب آوری روان شناختیرضایت از زندگیبهزیستی تحصیلیدانش آموزان متوسطهروان شناسی مثبت گرابرنامه ریزی آموزشی انعطاف پذیرطراحی آموزشیتدریس و یادگیری نوینفناوری های آموزشینقاط قوّتفرصت هامدارس هوشمندمقطع ابتداییشهر لامرددرمان مبتنی بر پذیرش و تعهدخودکارآمدیرضایت زناشوییتنظیم شناختی هیجانیخشونت خانگیاضطراب بیماریدشواری در تنظیم هیجانمقیاس نگرش نسبت به بیماریمقیاس دشواری در تنظیم هیجانسبک زندگی فرزند پروریسبک مستبدانهسبک مقتدرانهسبک سهل گیرانهوالدینهوش هیجانیپرخاشگرینوجوانانتربیتنهج البلاغهالگوسازیتربیت اخلاقیتربیت اجتماعیاخلاقسیاستفردوسیهومردين باوريافسردگيتنظيم شناختي هيجانعملكرد تحصيليانشاخلاقیتنوشتن خلاقارتقاء نوشتنمبانیمعرفت شناسیبرنامه درسیدلزدگی زناشوییطرحواره های ناسازگار اولیهصمیمت خانوادهبي تفاوتي سازمانييادگيري سازمانيمدیران مدارسشهرستان لامردتأثیر هنرفرهنگ و هنرریاضیعلومدوره متوسطه اولمکتب آنالتاریخ نگاریجملعایشهزبیرطلحهالگوی مدیریتی سایبرنتیکرهبری سایبرنتیکپژوهشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعاتبازتوانی شناختیتوجهکنترل تکانهالگوی فعالیت مغزیاختلال کم توجهیبیش فعالیدانش مالینگرش مالیسواد مالیرفتار مدیریت مالیمنبع کنترلآموزش و توسعهادارک کارکنان نسبت به آموزشاستراتژی آموزشیرضایت شغلیگمرگهویتهویت اجتماعیسبک زندگیطبقه اجتماعیهوش سازمانیرفتار شهروندیبهره وری کارکنانادارات ورزش و جواناناینرسی سازمانیترومای سازمانیسایش اجتماعیآنتروپی سازمانیبرنامه ریزی استراتژیکآینده پژوهیاستراتژی سازمانیمدیریت سازمانیفرقه اشاعرهعقل و نقلعقاید دینیتأثیرات فکر اسلامیمنابع قابل اعتمادآموزش هوش معنویپیشرفت تحصیلیشادمانیبرند بانکجذب منابع مالیاعتماد مشتریانکیفیت خدماتفناوری های نوینویژگی های اجتماعیویژگی های خانوادگیزنان آسیب دیده اجتماعیزنان عادیشهر بوشهرآموزش مهارت های زندگیارزیابی تعامل والدفرزندنوجوانان دارای رفتارهای پرخطرفرهنگ خوش بینی علمیتوانمند سازی ساختارمدارس ابتدایی شهر ارومیه ناحیه یکآموزش مجازییادگیری الکترونیکیدانشجویانکتابهای کمک آموزشيوسایل کمک آموزشیپيشرفت تحصيليانگيزش پيشرفتجنایتحقوق بین المللسازمان ملل بشریتقوانینسطح شادکامیخودکارآمدی تحصیلیدانش آموزان پایه هشتمبحران مدرنیتهاحیاگری اسلامیمدرنیتهعقلانیتاحیاگریسکولاریسمفعالیت ورزشیرژیم غذاییحافظه فعالعملکرد تحصیلیاضافه وزنپیشرفتدردرنجمولانادستور زبانفارسیکتاب شناسیقاعده یدقاعده استصحابتعارض فقهیمالکیتحقوق اسلامیلقطهمال پیدا شدهتحصیل مال نامشروعتصرفخیانت در امانتجو سازمانیعملکرد کارکنانافشای اطلاعات ضد پولشوییعملکرد بانکبازده دارایی هابازده حقوق صاحبان سهامکیوتوبینسود تقسیمیمديريت زمانتعهدبرنامه ريزی و پیگيرری و تحليل مجددکارايی کارکنانآزادی یادگیریپیوند به مدرسهخوش بینی تحصیلیفناوری بلاک چینعملکرد خدمات مالیپذیرش فناوریفرهنگ دیجیتالیسواد رسانه ایتفکر انتقادیمسئولیت پذیری اجتماعی معلمانآموزش مدیریت هیجانافکار خودکشیاحساس ناامیدینهادهای ارفاقیاجرای حکمآزادی مشروطنظام نیمه آزادیناگویی هیجانیسازگاری زناشوییزنان شاغلرهبریرهبری تحول آفرینمنابع انسانیسازمانکیفیت تدریس معلمانسواد اطلاعاتیاستقلال شغلیتمایل به تغییردوزبانگیافت تحصیلیباورهای نادرستتکلیف علامت توقفتکانشگریسالمندانكاركرد خانوادهمدیریت عملکردعملکرد سازمانیدانشگاه تبریزتعهد عاطفیرهبری اخلاقیمعلمانزوج درمانیبهبود روابطخیانتمرزدارالاسلامدارالکفرملیتتابعیتروانشناسیشبرنگ نامهدیوهنر درمانیروح هنراختلال هراسکیفیت زندگیکودک آزاریقوانین کیفریعملکرد شغلیمدیرانذهنیت فلسفیمتوسطهاعتیادمعتادخانوادهجوانانافسردگیصحت روانزبان آموزیزبان دومیادگیری زبان دومایرانکودکاندبیرستانهای دخترانه شهرستان سیرجانبازار رقابتی و پویاعملکردتمایل به صادراتزن فرنگیتعزیرقاضیقاتل و مجنی علیهیادگیریابتداییسازمانهاتفکر خلاقآموزش و یادگیریاجتماعیگوشیدانش آموزعاقلهضمانجریرهعصبهزهدریاضتکلبیوناپیکوریسمرشد حرکتیرشد حرکتی درشتبلوغمدرسهمصرشامجزیرهتاریخ جهانسیوطیهگلهابزثبتثبت آنیثبت آنی معاملاتگرانیممالیکاقتصادآموزش تحرک وجهت یابینوآوریآموزشاخلاق سازمانیمهارت های زندگینوجوانتهدیدامنیتطالبانوقفزنانانسجامابرازگریتعارضبهنجاریغزهصلیبیعرفاتَشامتاریخخوش بینیشادکامیموسی صدرتقریبادیانمذاهباهل بیتاسپانیاپرتغالمغربحفصیاناروپابریتانیاخلیج فارستدریساینترنتاعتدالزنان متاهلفسادمجازاتروایاتپیترزهرستلایحهشیعهعدالتمعلممتعلمضررضرارضرّموانعخود مختاریکودکاسنادقاجارسودلذتBrownقرآنتجرّیفقهکلامرنگبازیتکفیرجهادجرمتمرینحبسانگیزهانگیزشخلاقيترغبت تحصیلیخشماملادیکتهمتن کاویادبیاتالثیارستمزنتشیعپرورشدولتصبوریمادرناسانبیاءطبیعتقضاءقاضی تحکیممغمغبچهتکرارشبصبحنماداتیسمتصوفاسبکوچ کردنجهانعشقهنرشعراسترهامانمتهمجامعهسهامناشراضافهکیفیترازمعنویتمدلالگوایذهبزه دیدهمجرمرمانسیاقبهمنکوفهتوبهتوحیدکیفرتلمیحمعادفردیتبرّیشرکنفقهمالیشوهرهردنگیقمكاربيكارىآثارلجاجتحجیتتغییرهزینهدعالفظمردمدنیاعدههدفمحتواتسننودانتهولبهمحبتهمدمبوردیوخرمامارگناهتونسچینحجاعتدیخلعامیددهانشاعرنکاحتاثیرمحلهنمازفهممنابعگلصحتفرمگنبدمبیعفکرنقدرتجرحمتونتنبیهموحدینبانکنامه
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !